Supply Chain Representative/Planner - zákaznické oddělení
Azelis Czech Republic s.r.o.
Evropská 2590/33c, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Doprava , logistika a zásobování
23. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme posilu do týmu zákaznického servisu – Supply Chain Administrator/Planner
Azelis Czech Republic s.r.o., významný distributor specializovaných chemikálií a surovin, hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Supply Chain Admministrator/Planner. Pokud vás baví organizace, logistika, práce s daty a zároveň komunikace v angličtině, pak jste ideální kandidát!
Hlavní odpovědnosti:
- realizace obchodního případu v účetním systému Microsoft Dynamics 365 a CRM
- (nákupní objednávka -> doprava -> fakturace -> sledovaní plateb-> případné řešení neshod)
- telefonní/písemný kontakt se zahraničními dodavateli
- úzká spolupráce s obchodními i provozními týmy
- zapojení do nastavování nákupních strategií
- plánování zásob na základě prognóz nabídky a poptávky, kapacit skladových zásob a obchodních plánů za účelem optimalizace pracovního kapitálu
- nastavení analytických procesů a KPI s Finančním ředitelem
- interakce s Product Managerem ohledně nastavení nákupního procesu v souladu s očekáváními dodavatele včetně vypracování prognózy nákupu a její následné kontroly
- analýza prognóz prodeje zákazníků pocházející od Sales Administratora a posouzení jejich přesnosti
- nastavení optimální obrátkovosti / doplňování skladových zásob
- kontrola zásob z hlediska jejich stáří, expirace a případných opravných položek
- zabezpečovaní logistiky za pomoci log. oddělení - kontakt se spedičními firmami, sledovaní pohybu zboží, expedice zboží k zákazníkovi či na sklad
- příprava podkladů pro skladovou evidenci, kontrola skladových zásob, zpracování potřebné dokumentace, zaznamenání do CRM
Požadavky:
- zkušenosti s logistikou, fakturací a zahraničním obchodem vítané
- znalost práce na PC (Word, Excel, znalost účetního systému výhodou)
- samostatnost, schopnost vlastního rozhodování, odolnost vůči stresu, asertivita
- min SŠ vzdělání s maturitou ekonomického/obchodního směru, kladný vztah k IT a chemii vítán
- dobrá znalost angličtiny nutná
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
Osobnostní předpoklady:
- spolehlivost
- zodpovědnost
- flexibilita
- orientace na zákazníka
- odolnost vůči stresu
- smysl pro týmovou práci
- empatie
- asertivita
Nabízíme:
- samostatnou práci v prosperující společnosti se zahraniční účastí
- příjemný kolektiv, toleranci k potřebám zaměstnanců, vzájemný respekt, stabilitu, flexibilitu, příjemné pracovní prostředí /přímá otevřená komunikace
- balíček benefitů (stravný paušál, až 11dnů dovolené nad rámec ZP - dle předem daných podmínek, Sick days, příspěvek na dopravu, důchodové či životní připojištění, částečně možná práce z domova dle směrnice společnosti, finanční ohodnocení dle výsledků / transparentní bonusový systém
- každodenní využití znalosti anglického jazyka, výuku AJ na pracovišti, příspěvek na individuální výuku
Hlavní pracovní poměr. Místo výkonu práce na Praze 6 - Dejvice.
Hledáme pozitivně laděné osoby s nadšením pro svou práci, kterou dokážeme ocenit.
Nástup možný ihned. Těšíme se na Vaše životopisy v češtině i angličtině!
Předem děkujeme za Váš zájem.