Asistent(ka) společnosti
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce: podpora vedení společnosti, sjednávání schůzek a vedení kalendáře, uvádění návštěv, správa firemních dokumentů (evidence, skenování, kontrola a zpracování příchozí a odchozí pošty), spolupráce s účetní společnosti (zadávání dat do účetního systému Pohoda, personální agenda - evidence docházky, dovolených a neschopenek, zpracování podkladů, stravenky, správa drobného majetku), správa vzorového materiálu a další činnosti spojené s každodenním provozem kanceláře a showroomu.
Nabízíme: pracovní poměr na plný úvazek (standardní pracovní dobu od 8:30 do 17:00 hod. je možné po zkušební lhůtě individuálně upravit), zajímavou různorodou práci, odpovídající finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity, možnost postupu v pracovním zařazení; pracoviště je v moderním areálu City Park Hostivař; místo je dobře dostupné MHD a navíc jen pár kroků od vlakové zastávky.
Kvalifikační předpoklady: min. SŠ vzdělání, AJ na komunikativní úrovni, práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook), znalost SW Pohoda vítána; pozice vyžaduje dobré organizační schopnosti, samostatnost a zodpovědnost.
Termín nástupu: ihned (nebo dle dohody)
K odpovědi na inzerát laskavě připojte svůj aktualizovaný životopis, uveďte výši očekávané hrubé měsíční mzdy a dle vlastního uvážení i další sdělení, která považujete za důležitá. Více informací o obsazované pozici Vám poskytneme při osobním pohovoru.
Pokud máte o nabízenou pracovní pozici zájem a pošlete nám svůj životopis, budeme Vás kontaktovat během několika dnů.