Back office- fakturantka
O pozici
Sháníme kolegu nebo kolegyni na hlavní pracovní poměr, který bude pomáhat při každodenním chodu naší kanceláře a skladu.
Připravili jsme pro tebe řadu zajímavých úkolů, kde tě vše naučíme. Čeká tě několikadenní kolečko po firmě, kde získáš představu o tom, co všechno BOLA dělá, seznámíš se s námi všemi a získáš přesah, který je pro nás velmi důležitý. Bude čistě jen na tobě, s jakými novými nápady a projekty přijdeš a kam svou značku posuneš.
Co bude náplní tvojí práce:
Zajišťovat účetní zpracování výdejek a příjemek zboží
Zajištovat expedici zboží a s tím spojené úkoly
Pomáhat s administrativními úkoly spojenými s chodem kanceláře.
Vystavovat daňové doklady a vyřizovat upomínky, komunikovat s klienty ohledně jejich stavu.
V případě potřeby poskytovat podporu kolegům na recepci.
Spolupracovat s kolegy na různých úkolech a být zastupitelný v rámci týmu.
Co se ti bude v práci hodit:
Jsi pečlivý/á a zodpovědný/á.
Máš dobré organizační schopnosti a nebojíš se práce s administrativou.
Máš příjemné vystupování a je s tebou radost jednat.
Rád/a pomáháš kolegům a nebojíš se multitaskingu.
U nás se můžeš těšit na:
Odměnu 35 000 - 43 000 Kč.
Práci v přátelském týmu, kde si všichni vzájemně pomáhají.
Zdravou a otevřenou firemní kulturu.
Placené interní i externí školení.
Smíšený kolektiv mladších i zkušenějších kolegů.
Neomezené množství skvělého espressa (neplatí pro kardiaky).
Osobnostní i profesní růst.
Firemní grilovačky a výlety.
Systém čtvrtletního odměňování a další benefity jako stravenky, relaxační místnost, hodiny jógy, notebook, telefon...
5 týdnů dovolené.
Na koho se obrátit?
Zajímá Tě více o pozici, kterou nabízíme? Ozvi se nám na email bohumil.urban@bola.cz nebo rovnou zavolej na číslo 723 058 936