Obchodní referent (Asistent/ka manažera)
O pozici
Pracovní nabídka
Obchodní referent (Asistent/ka manažera)
Pro posílení našeho dynamického týmu hledáme nového kolegu (kolegyni) na pozici Obchodní referent (Asistent/ka manažera) na podporu obchodnímu manažerovi s plynulou češtinou a znalostí ruštiny nebo ukrajinštiny (znalost dalších jazyků výhodou).
Společnost GREUS je velkoobchodním dodavatelem a výrobcem vybavení pro sauny a parní lázně.
Na českém trhu působíme od roku 2022 a stali jsme se významným dodavatelem vybavení pro sauny a parní lázně nejen v České republice, ale i po celé Evropě. V souvislosti s dynamickým růstem našich obchodních aktivit a zvyšujícím se objemem zakázek hledáme aktivního a spolehlivého kolegu, který posílí náš prodejní tým a pomůže nám v komunikaci s našimi klienty.
Co bude Vaší náplní práce?
- Komunikování s dodavateli a odběrateli společnosti
- Zpracovávání vytvořených a stornovaných objednávek
- Telefonické poradenství pro potenciální i existující klienty
- Zadávání údajů do počítačového systému
- Připravování podkladů pro potřeby účetnictví
- Plnění operativních úloh
Co Vám můžeme nabídnout:
- Očekávanou průměrnou mzdu 35-45.000 Kč při plnění všech povinností
- Školení a mentoring nového zaměstnance
- Práce se zajímavými a kvalitními produkty
- Možnost profesního růstu na pozici obchodního manažera/ky
- Možnost home office, ne vždy budete muset být v kanceláři
- Cafeteria, zpříjemníme Vám pobyt v kanceláři
- Zaškolíme a uvedeme Vás do procesu
- 5 dnů zdravotního volna v kalendářním roce
- Služební notebook i telefon jsou samozřejmostí
Co od Vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Aktivní životní pozice a pozitivní výhled
- Chuť učit se a zlepšovat komunikační a organizační schopnosti