Obchodní referent (Asistent/ka manažera)

Jméno/Firma
Greus s.r.o.
Pracoviště
U Elektry 830/2b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Ruština, Čeština, Ukrajinština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
24. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Obchodní referent (Asistent/ka manažera)

Pro posílení našeho dynamického týmu hledáme nového kolegu (kolegyni) na pozici Obchodní referent (Asistent/ka manažera) na podporu obchodnímu manažerovi s plynulou češtinou a znalostí ruštiny nebo ukrajinštiny (znalost dalších jazyků výhodou).

Společnost GREUS je velkoobchodním dodavatelem a výrobcem vybavení pro sauny a parní lázně.

Na českém trhu působíme od roku 2022 a stali jsme se významným dodavatelem vybavení pro sauny a parní lázně nejen v České republice, ale i po celé Evropě. V souvislosti s dynamickým růstem našich obchodních aktivit a zvyšujícím se objemem zakázek hledáme aktivního a spolehlivého kolegu, který posílí náš prodejní tým a pomůže nám v komunikaci s našimi klienty.

Co bude Vaší náplní práce?

- Komunikování s dodavateli a odběrateli společnosti

- Zpracovávání vytvořených a stornovaných objednávek

- Telefonické poradenství pro potenciální i existující klienty

- Zadávání údajů do počítačového systému

- Připravování podkladů pro potřeby účetnictví

- Plnění operativních úloh

Co Vám můžeme nabídnout:

- Očekávanou průměrnou mzdu 35-45.000 Kč při plnění všech povinností

- Školení a mentoring nového zaměstnance

- Práce se zajímavými a kvalitními produkty

- Možnost profesního růstu na pozici obchodního manažera/ky

- Možnost home office, ne vždy budete muset být v kanceláři

- Cafeteria, zpříjemníme Vám pobyt v kanceláři

- Zaškolíme a uvedeme Vás do procesu

- 5 dnů zdravotního volna v kalendářním roce

- Služební notebook i telefon jsou samozřejmostí

Co od Vás očekáváme?

- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou

- Aktivní životní pozice a pozitivní výhled

- Chuť učit se a zlepšovat komunikační a organizační schopnosti