Office manager restaurace
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost UDANAX, s.r.o. hledá do hlavního pracovního poměru Office managera se smyslem pro organizaci a plánování.
Co vás čeká
Práce s Excel tabulkami, firemními reporty, plánování, objednávky zboží, zadávání a práce s pokladním systémem a další provozní činnosti ve spojení s personálem a chodem provozovny.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadujeme příjemné vystupování a organizační talent, časovou flexibilitu (víkend 1x za 14 dní) a řidičský průkaz B (aktivní řidič). Nutností je práce na PC a znalost Excel, výhodou je znalost pokladního systému SEPTIM. Alespoň základní znalost oboru gastronomie.
Co vám můžeme nabídnout
Zajímavou a všestrannou práci s možností flexibilní pracovní doby (po zaškolení) ve finančně stabilní společnosti.
Nástup možný ihned