OFFICE ASISTENT/KA EVENT AGENTURY A ESHOPU
O pozici
Pracovní nabídka
Oči i uši naší kanceláře. Přítel na telefonu pro klienty našeho e-shopu. První úsměv, který vidíme my i naši klienti, když k nám přijdou. Pečovatel našeho eshopu. Ochránce administrativy a pořádku. Podpora obchodního týmu.
Takhle si představujeme naší novou kolegyni nebo kolegu u nás, v agentuře AMDEN.
Jsme tým marketingové agentury, která již více jak 28let kromě zážitkových akcí pro naše klienty z řad velkých značek, spravuje i vlastní e-shop s elektronikou a drobným zbožím.
Jsme tým srdcařů, kteří svou práci v AMDEN mají rádi a většinou už ji mají rádi dlouho.
Proč?
Především proto, že si zakládáme na svobodě. Svobodě s odpovědností, která neomezuje nikoho jiného.
Jen tak to může fungovat.
Potřebujeme posilu do našeho týmu na postu Office manažera/ky, který/á se přesně nachází ve slovech v úvodním odstavci.
Tvé pracovní místo bude na recepci, tedy tvůj úsměv bude první, co uvidí všichni příchozí k nám.
Budeš komunikovat s klienty, kteří se chtějí na něco zeptat ohledně našeho eshopu.
Na eshopu budeš zároveň administrovat položky, upravovat nebo mazat texty.
Kolegům na produkci eventů budeš pomáhat s objednáváním tisků, laminací.
Ve firemním CRM povedeš databázi klientů a zároveň se postaráš o plánování a rozesílání reklamního mailingu.
Při velkých projektech pomůžeš kolegům s doladěním prezentací pro klienta.
Přijde ti to kreativní? Možná by tě ještě zajímalo, že:
- Všechno tě naučíme. Máme manuály a nováčci mají vždy svého mentora.
- Můžeš se toho u nás hodně naučit a když budeš chtít i kariérně růst.
- U nás je všechno všech věc. Všichni se staráme o naše pracovní prostředí a nehážeme odpovědnost jeden na druhého.
- Pracovní doba je cca 8.30 - 17.00
Jsi pracovní junior nebo senior? Nám na tom nezáleží. Jestli už máš zkušenosti, budeme rádi, ale jestli se na pracovním trhu teprve rozkoukáváš a hledáš příležitost, všechno tě naučíme.
Ty musíš jen opravdu chtít.
To co opravdu potřebuješ je:
- selský rozum, pečlivost, svědomitost a angličtina alespoň B2.
- Akční přístup = nečekáš až ti někdo řekne že máš něco udělat.
- Zvídavost = když nevím, zeptám se. Třeba i víckrát :-).
- Systematičnost, logika a schopnost přizpůsobit se situaci.
Pokud už nějaké zkušenosti přeci jen máš, budou se ti hodit právě tyhle:
- Správa redakčního systému eshopu
- Pokročilé funkce v excell, power point, word, outlook.
- TOP komunikace - vstřícnost a příjemné vystupování.
Myslíš, že AMDEN a digilama.cz je pro tebe to pravé pracovní místo? Už se těšíš, že budeš mít kreativní práci v netoxickém kolektivu?
Pošli nám svůj životopis. My ti pošleme odkaz na Talentpilot, díky kterému zjišťujeme osobnostní shodu s námi i jaké preferuješ pracovní prostředí. Následně se ti ozve naše HR Katka a domluvíte si spolu první online. Pokud si potvrdíte zalíbení obou stran, budeme se na tebe těšit přímo u nás v AMDEN.