OFFICE ASISTENT/KA EVENT AGENTURY A ESHOPU

Jméno/Firma
Amden s.r.o.
Pracoviště
Freyova 1/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
25. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Oči i uši naší kanceláře. Přítel na telefonu pro klienty našeho e-shopu. První úsměv, který vidíme my i naši klienti, když k nám přijdou. Pečovatel našeho eshopu. Ochránce administrativy a pořádku. Podpora obchodního týmu.


Takhle si představujeme naší novou kolegyni nebo kolegu u nás, v agentuře AMDEN.


Jsme tým marketingové agentury, která již více jak 28let kromě zážitkových akcí pro naše klienty z řad velkých značek, spravuje i vlastní e-shop s elektronikou a drobným zbožím.


Jsme tým srdcařů, kteří svou práci v AMDEN mají rádi a většinou už ji mají rádi dlouho.

Proč?

Především proto, že si zakládáme na svobodě. Svobodě s odpovědností, která neomezuje nikoho jiného.

Jen tak to může fungovat.


Potřebujeme posilu do našeho týmu na postu Office manažera/ky, který/á se přesně nachází ve slovech v úvodním odstavci.


Tvé pracovní místo bude na recepci, tedy tvůj úsměv bude první, co uvidí všichni příchozí k nám.

Budeš komunikovat s klienty, kteří se chtějí na něco zeptat ohledně našeho eshopu.

Na eshopu budeš zároveň administrovat položky, upravovat nebo mazat texty.

Kolegům na produkci eventů budeš pomáhat s objednáváním tisků, laminací.

Ve firemním CRM povedeš databázi klientů a zároveň se postaráš o plánování a rozesílání reklamního mailingu.

Při velkých projektech pomůžeš kolegům s doladěním prezentací pro klienta.


Přijde ti to kreativní? Možná by tě ještě zajímalo, že:

  • Všechno tě naučíme. Máme manuály a nováčci mají vždy svého mentora.
  • Můžeš se toho u nás hodně naučit a když budeš chtít i kariérně růst.
  • U nás je všechno všech věc. Všichni se staráme o naše pracovní prostředí a nehážeme odpovědnost jeden na druhého.
  • Pracovní doba je cca 8.30 - 17.00

Jsi pracovní junior nebo senior? Nám na tom nezáleží. Jestli už máš zkušenosti, budeme rádi, ale jestli se na pracovním trhu teprve rozkoukáváš a hledáš příležitost, všechno tě naučíme.

Ty musíš jen opravdu chtít.


To co opravdu potřebuješ je:

  • selský rozum, pečlivost, svědomitost a angličtina alespoň B2.
  • Akční přístup = nečekáš až ti někdo řekne že máš něco udělat.
  • Zvídavost = když nevím, zeptám se. Třeba i víckrát :-).
  • Systematičnost, logika a schopnost přizpůsobit se situaci.


Pokud už nějaké zkušenosti přeci jen máš, budou se ti hodit právě tyhle:

  • Správa redakčního systému eshopu
  • Pokročilé funkce v excell, power point, word, outlook.
  • TOP komunikace - vstřícnost a příjemné vystupování.


Myslíš, že AMDEN a digilama.cz je pro tebe to pravé pracovní místo? Už se těšíš, že budeš mít kreativní práci v netoxickém kolektivu?


Pošli nám svůj životopis. My ti pošleme odkaz na Talentpilot, díky kterému zjišťujeme osobnostní shodu s námi i jaké preferuješ pracovní prostředí. Následně se ti ozve naše HR Katka a domluvíte si spolu první online. Pokud si potvrdíte zalíbení obou stran, budeme se na tebe těšit přímo u nás v AMDEN.