Specialista Helpdesk

Jméno/Firma
Seznam.cz, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Vytvořeno
26. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Buďte tváří naší zákaznické podpory. Jste komunikativní, máte empatii a chcete pomáhat zákazníkům? Hledáme Specialistu Customer Care, který bude prvním kontaktem pro naše uživatele a pomůže jim řešit provozní i technické dotazy.

Co budete dělat

  • Poskytovat zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
  • Řešit dotazy a problémy zákazníků efektivně a s profesionálním přístupem
  • Analyzovat zpětnou vazbu a přispívat ke zlepšení služeb
  • Tvořit a aktualizovat nápovědy a FAQ pro uživatele
  • Spolupracovat s kolegy napříč týmy a zastupovat je v případě potřeby
  • Umělá inteligence je velké téma i u nás v Seznamu a setkáváme se s ním každý den. Na chatu nám pomáhá odbavovat požadavky náš Chatbot, se kterým se budete setkávat nejčastěji a zároveň se budete podílet i na jeho neustálém zlepšování. S e-maily nám vypomáhá Mailbot a brzy nám bude pomáhat i Voicebot na telefonní lince.

Požadavky:

  • Středoškolské vzdělání (maturita)
  • Výborné komunikační a interpersonální dovednosti.
  • Schopnost řešit problémy a pracovat pod tlakem.
  • Angličtina na komunikativní úrovni.
  • Technické znalosti (OS Windows, Android, iOS, webové prohlížeče, chytré televize)

Co za to dostanete

  • Odpovídající finanční ohodnocení včetně bonusové složky
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Pracovní dobu bez nutnosti práce o víkendech a svátcích
  • Šest týdnů volna, příspěvek na stravu a další zaměstnanecké benefity
  • Moderní a příjemné pracovní prostředí

Jak vypadá tým

  • Tým zkušených kolegů, kteří si vzájemně pomáhají a sdílí know-how
  • Dynamické a přátelské pracovní prostředí s důrazem na týmovou spolupráci
  • Otevřená firemní kultura bez dress codu