Specialista Helpdesk
Seznam.cz, a.s.
Praha
Plný
Bez maturity
Zákaznický servis
26. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Buďte tváří naší zákaznické podpory. Jste komunikativní, máte empatii a chcete pomáhat zákazníkům? Hledáme Specialistu Customer Care, který bude prvním kontaktem pro naše uživatele a pomůže jim řešit provozní i technické dotazy.
Co budete dělat
- Poskytovat zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
- Řešit dotazy a problémy zákazníků efektivně a s profesionálním přístupem
- Analyzovat zpětnou vazbu a přispívat ke zlepšení služeb
- Tvořit a aktualizovat nápovědy a FAQ pro uživatele
- Spolupracovat s kolegy napříč týmy a zastupovat je v případě potřeby
- Umělá inteligence je velké téma i u nás v Seznamu a setkáváme se s ním každý den. Na chatu nám pomáhá odbavovat požadavky náš Chatbot, se kterým se budete setkávat nejčastěji a zároveň se budete podílet i na jeho neustálém zlepšování. S e-maily nám vypomáhá Mailbot a brzy nám bude pomáhat i Voicebot na telefonní lince.
Požadavky:
- Středoškolské vzdělání (maturita)
- Výborné komunikační a interpersonální dovednosti.
- Schopnost řešit problémy a pracovat pod tlakem.
- Angličtina na komunikativní úrovni.
- Technické znalosti (OS Windows, Android, iOS, webové prohlížeče, chytré televize)
Co za to dostanete
- Odpovídající finanční ohodnocení včetně bonusové složky
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Pracovní dobu bez nutnosti práce o víkendech a svátcích
- Šest týdnů volna, příspěvek na stravu a další zaměstnanecké benefity
- Moderní a příjemné pracovní prostředí
Jak vypadá tým
- Tým zkušených kolegů, kteří si vzájemně pomáhají a sdílí know-how
- Dynamické a přátelské pracovní prostředí s důrazem na týmovou spolupráci
- Otevřená firemní kultura bez dress codu