Marketingový specialista
O pozici
Fulltime, Místo výkonu: Remote / Česká Lípa, HPP / IČO
Chceš být součástí našeho marketingového týmu a pracovat na kampaních, které mají reálný dopad? Pak pro tebe máme dream job!
Hledáme parťačku nebo parťáka, která/ý umí přemýšlet vsouvislostech a chce pracovat na kampaních, které dávají smysl a přinášejí výsledky.
U nás nebudeš jen plnit Asanu úkoly a čekat, až ti někdo řekne, co máš dělat. Naopak, budeš důležitou součástí týmu - zapojíš se do plánování, realizace i vyhodnocování kampaní napříč kanály. Máme připravený systém, ve kterém se rychle zorientuješ. Zároveň ale dostaneš prostor přicházet s nápady, testovat nové přístupy a dělat věci, které tě budou bavit - a posunou tebe, značku i celý tým dál.
Záleží nám na tom, aby ses v práci cítil/a dobře. Dostaneš od nás všechno, co budeš potřebovat - techniku, podporu kolegů i důvěru. Můžeš pracovat odkudkoli, většinu věcí zvládneme online a osobně se setkáváme 1x měsíčně. Nabízíme ohodnocení 45 - 60 000 Kč podle tvých zkušeností a k tomu prostor růst - jak finančně, profesně, tak lidsky.
Co ti nabízíme?
Příležitost podílet se na tvorbě kampaní, které mají smysl a viditelný dopad na růst celé značky, s rozpočty v řádu desítek milionů korun ročně.
Hotový komplexní systém, jak s kampaněmi pracovat, evidovat je a vyhodnocovat, který budeš moct rozvíjet.
Profesní, platový i osobnostní růst a spoustu nových znalostí (spolupracujeme s předními odborníky v marketingu, jako je Honza Kvasnička nebo Karel Rujzl).
Finanční ohodnocení 45 - 60 000 Kč měsíčně s možností růstu.
Možnost práce na dálku s občasnými týmovými setkáními.
Zázemí v kancelářích v České Lípě, ale pracovat můžeš na dálku.
Vše, co ke své práci potřebuješ (notebook, telefon, software).
Tým, který je otevřený novým nápadům a dává jim prostor.
Jak jsme si tě vysnili
Jsi organizovaný/á a důsledný/á . Budeš dohlížet na více kampaní naráz a musíš v nich mít přehled.
Máš „growth mindset“. Baví tě učit se nové věci, hledat nové cesty a přirozeně rozvíjet to, co máš na starost.
Dotahuješ rozdělané úkoly. Nápady vítáme, ale víme, že bez realizace nemají hodnotu.
Jsi zaměřený/á na cíl. Víš, že cílem marketingu je zisk - a o ten ti jde.
Jsi konstruktivní kritik/kritička. Nebojíš se upozornit, když něco není podle tvých představ, a zároveň hledáš cesty, jak to zlepšit.
Pracuješ samostatně a zodpovědně. Ukážeme ti, jak to u nás funguje, ale očekáváme, že za svou práci a výsledky převezmeš odpovědnost.
Máš týmového ducha, protože v týmu se to lépe táhne.
Co bys měl/a umět?
Máš alespoň 1 rok zkušeností v online marketingu. Zkušenost s tvorbou a správou marketingových kampaní je výhodou.
Chápeš, že marketing je o vyhodnocování přínosu a datech , takže v nich umíš základně číst a pracovat s nimi.
Máš přehled v marketingových kanálech , jako je SEO, PPC, Meta Ads, e-mailing a podobně.
Sleduješ dění v marketingu a baví tě vymýšlet a zkoušet nové věci.
Co bude náplní tvé práce?
Pomoc při tvorbě a správě marketingového plánu.
Projektové řízení kampaní marketingových kampaní (do budoucna i ve více zemích).
Vyhodnocování kampaní a vylepšování těch následujících na základě dat.
Asistence při sestavování rozpočtů.
Účast na marketingových a týmových (online) poradách.
Jdeš do toho s námi?
Pošli nám životopis s odpověďmi na otázky (formou videa nás to potěší nejvíc) na info@denatura.cz a do předmětu uveď „Chci dělat kampaně“.
Zodpověz nám prosím tyto otázky:
Krátké představení a odkud jsi.
Jak dlouho se pohybuješ v marketingu a co bereš jako svůj největší úspěch?
Jaká marketingová kampaň tě v poslední době zaujala a proč?
Co bychom mohli v deNatuře dělat jinak/lépe?
Co děláš nejraději ve volném čase?
Kdy můžeš nastoupit?