Administrativní pracovník pro domácí péči
O pozici
Máte smysl pro pořádek, rádi komunikujete s lidmi a chcete být součástí týmu, který pomáhá druhým? Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu/kolegyni na pozici administrativního pracovníka v domácí péči na zkrácený úvazek.
Vaše práce bude důležitou součástí zajištění kvalitní péče pro naše klienty – ať už jde o vedení dokumentace, komunikaci s pojišťovnami, nebo podporu zdravotnického týmu.
Co Vás u nás čeká:
Zpracování administrativy spojené s poskytováním domácí zdravotní a ošetřovatelské péče
Příprava a evidence smluv a zdravotní dokumentace
Komunikace s klienty, rodinnými příslušníky, zdravotními pojišťovnami a lékaři
Vedení agendy návštěv zdravotnického personálu u klientů
Podpora týmu zdravotních sester a vedení dokumentace dle legislativy
Zkrácený pracovní úvazek s možností volby pracovní doby:
Pondělí až pátek: 4–6 hodin denně
nebo
Pondělí až středa: 6–8 hodin denně
Co od Vás požadujeme:
SŠ vzdělání
Zkušenost na obdobné administrativní pozici výhodou
Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
Výhodou je orientace v oblasti zdravotnictví nebo sociálních služeb
Co Vám nabízíme:
zajímavé mzdové ohodnocení dle dosaženého vzdělání
práci na zkrácený úvazek
5 týdnů dovolené (k plnému úvazku)
3 sick days
stravenkový paušál
benefity v oblasti zdraví a zdravotní péče
dotovanou MultiSport kartu
slevy na nákup vozů Toyota
zvýhodněné masáže a fyzioterapie
slevy na e-shopu Alza
sleva na bělení zubů a dentální péči s příspěvkem zaměstnavatele 600 Kč / rok
slevy v zaměstnaneckém programu O2 Family
zaměstnanecké slevy do našich lékáren a do obchodu Ošatka se zdravou výživou
dotované bydlení v našem ubytovacím zařízení na Praze 4
výborná dopravní dostupnost
Pracoviště: Poliklinika Budějovická, Antala Staška 1670/80, Praha 4
Nástup: ihned či dohodou
Přidejte se k nám! A v případě, že jste se nedozvěděli vše potřebné, neváhejte nás kontaktovat.
Budeme se těšit na osobní setkání.