2Bminer - Účetní specialista
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme 2Bminer – česká technologická společnost, která se pohybuje na špičce světového trhu v oblasti kryptoměnové infrastruktury. Stojíme za provozem tisíců zařízení v hostingových centrech po celém světě a poskytujeme komplexní řešení těžby kryptoměn od nákupu až po servis a správu. Abychom mohli dál růst a posouvat hranice v našem oboru, hledáme do našeho týmu nového parťáka na pozici účetního specialisty.
Co bude Tvá pravidelná práce?
Oblast účetnictví
• zadávání a účtování prvotních dokladů do účetního systému,
• účtování bankovních výpisů a párování plateb,
• příprava podkladů pro platby (faktury, mzdy, odvody, DPH atd),
• účtování kryptoměn (nemusíš se bát, pokud s tímto odvětvím nemáš zkušenost, pomůžeme ti se zaškolením),
• zpracování měsíčních výkazů DPH, KH, případně SH a dle potřeby komunikace s FÚ • vystavování faktur a příprava podkladů, pro fakturaci
• měsíční inventarizace účtů pro účetní uzávěrku a reporting, spolupráce s CFO
• provádění závěrkových operací a úprava HV vzhledem k DPPO
• budeš mít od nás jako podporu a k dispozici daňového poradce a auditora pro případ, že budeš potřebovat pomoci cokoli ujasnit.
• Máme v portfoliu skupiny několik firem, o které se budeš také starat. Některé jsou méně aktivní nebo téměř neaktivní, ale i tak potřebují předepsanou péči, minimálně roční závěrku.
Měsíční zpracování mezd
máme jen hrstku zaměstnanců, ale pro ty je zapotřebí zpracovat mzdy, udělat:
• přehledy na ČSSZ, zdravotní pojišťovny,
• případně zřídka kdy udělat přihlášky a odhlášky zaměstnance.
Co od Tebe očekáváme?
- Zkušenosti v oblasti vedení účetnictví a běžnou znalost daňových zákonů.
- Potřebujeme kolegyni/kolegu s pečlivostí a se selským rozumem. Někoho, koho baví tato práce a nedělá to jen pro „složenky“.
Uvítáme, pokud budeš mít zkušenosti s účtováním crypto měnami, protože nakupujeme a prodáváme služby v cryptu.
Nicméně jestli nemáš tyto zkušenosti a i tak se domluvíme na spolupráci, potřebujeme, aby ses to naučil/a.
Samozřejmě Tě v tom podpoříme a zajistíme školení renomovanou poradenskou firmou či specialisty. Není to raketové inženýrství!
- máš-li praxi alespoň 3 a více let na pozici účetní - znalost programu POHODA
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, schopnost alespoň pasivně rozumět psané angličtině (máme doklady ze zahraničí), ale nemusíš perfektně mluvit anglicky.
- samostatnost, zodpovědnost, orientace na detail,
- dodržování termínů uzávěrek zejména pro účely DPH
- dobře pracovat s execelem, ale makra znát nemusíš.
- Alespoň základní znalosti práce s Whalebooks.
Nabízíme
- vlídné, laskavé zacházení a fajn kolektiv lidí kolem sebe
- stabilní, zavedenou, progresivní a rostoucí firmu se zajímavou činností a s přesahem na mezinárodní obchod.
- podporu, když něco nebudeš vědět nebo potřebovat zjistit, nenecháme Tě „topit“ v nejistotě, ale i přes to očekáváme Tvou značnou samostatnost
- po domluvě částečný home office, když o to budeš stát
- luxusní a moderní kanceláře v centru Prahy,
- školení a vzdělávání pro Tvou práci,
Benefity
- dovolená
- Sick Days
- benefit na fitko
- počítač
- VIP lístky do O2 arény
- teambuildingové akce v ČR i zahraničí
- konzultace s finančním ředitelem
- hrazená školení každý rok
- stabilní práce na stejných projektech s možností zapojení se na jejich vývoji
Nástup: ihned nebo dle domluvy
Místo výkonu práce: AFI Butterfly Karlín
Práce na plný úvazek. Spolupráce na IČO.
Mzda
Ve zkušební době 65.000/měs po zapracování pravidelný měsíční bonus 5.000 – 10.000 a možnost zvýšení fixního základu.