interní auditor / interní auditorka
O pozici
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici interní auditor / interní auditorka v odboru Kancelář ředitele Magistrátu hlavního města Prahy.
Pracovní pozice je vhodná také pro absolventa/absolventku.
Jaká bude Vaše náplň práce
zajišťování finančních auditů a auditů systémů a výkonů v rámci Magistrátu hl. města Prahy
zajišťování interního auditu v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
sestavování návrhů střednědobých a ročních plánů interního auditu
zajišťování koncepčních prací směřujících k vyhledávání rizik včetně návrhů opatření k omezení těchto rizik
posuzování funkčnosti vnitřního kontrolního systému Magistrátu hlavního města Prahy
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
VŠ vzdělání Mgr./Bc.
znalost auditní činnosti a mezinárodních standardů pro profesní praxi interního auditu / globálních standardů interního auditu
rámcová znalost legislativy ČR, především oblast finanční kontroly, rozpočtových pravidel, veřejných zakázek
znalost zákona o finanční kontrole, a zákona o hlavním městě Praze
znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2 (dle SERR)
znalost práce na PC (MS Office, Internet)
velmi dobré komunikační dovednosti, včetně vyjadřovacích schopností v písemném i mluveném projevu
samostatnost, přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup
schopnost rychle se učit novým věcem
výhodou certifikace Českého institutu interních auditorů či obdobná certifikace
Co Vám můžeme nabídnout
platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
po zapracování možnost občasné práce z domova
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
pracoviště v centru Prahy
podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX48LHA%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX48LHA/UD_vyberove-rizeni_RED_interni-audit_3635-VR80-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 13. 6. 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.