interní auditor / interní auditorka

Jméno/Firma
Magistrát hlavního města Prahy
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
26. 5. 2025

O pozici

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici interní auditor / interní auditorka v odboru Kancelář ředitele Magistrátu hlavního města Prahy.

Pracovní pozice je vhodná také pro absolventa/absolventku.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • zajišťování finančních auditů a auditů systémů a výkonů v rámci Magistrátu hl. města Prahy

  • zajišťování interního auditu v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě

  • sestavování návrhů střednědobých a ročních plánů interního auditu

  • zajišťování koncepčních prací směřujících k vyhledávání rizik včetně návrhů opatření k omezení těchto rizik

  • posuzování funkčnosti vnitřního kontrolního systému Magistrátu hlavního města Prahy

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ vzdělání Mgr./Bc.

  • znalost auditní činnosti a mezinárodních standardů pro profesní praxi interního auditu / globálních standardů interního auditu

  • rámcová znalost legislativy ČR, především oblast finanční kontroly, rozpočtových pravidel, veřejných zakázek

  • znalost zákona o finanční kontrole, a zákona o hlavním městě Praze

  • znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2 (dle SERR)

  • znalost práce na PC (MS Office, Internet)

  • velmi dobré komunikační dovednosti, včetně vyjadřovacích schopností v písemném i mluveném projevu

  • samostatnost, přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup

  • schopnost rychle se učit novým věcem

  • výhodou certifikace Českého institutu interních auditorů či obdobná certifikace

Co Vám můžeme nabídnout 

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)

  • po zapracování možnost občasné práce z domova

  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna

  • pracoviště v centru Prahy

  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink

  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením

  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu

  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX48LHA%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX48LHA/UD_vyberove-rizeni_RED_interni-audit_3635-VR80-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 13. 6. 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.