Specialista/specialistka ICT, v oblasti strategického plánování rozvoje eGovernmentu - koncepce, strategie, projektové řízení
O pozici
Základní informace o služebním místě
číslo funkčního místa: 2656
doba úvazku: doba neurčitá
místo výkonu: Praha
platová třída: 14
předpokládaný nástup: červenec až srpen 2025
obor služby: 28. Informační a komunikační technologie
termín pro podávání přihlášek: od 23. května do 12. června 2025
Charakteristika vykonávaných činností
spolupráce na rozvoji eGovermmentu ČR v prostředí MF;
podílení se na přípravě strategických materiálů z oblasti ICT;
podílení se na návrzích meziresortního připomínkového řízení;
koordinace nákupu licencí;
spolupráce na projektovém řízení projektů z oblasti ICT;
zpracovávání podkladů k veřejným zakázkám a nákupu SW.
Nabízíme
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna (sick days),
5 dní studijního volna ročně,
pružná pracovní doba,
možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
adaptační proces pro nové zaměstnance,
odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
možnost stravování v budově ministerstva.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
dosáhl věku 18 let;
je plně svéprávný;
je bezúhonný;
dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
je způsobilý mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené
má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
Strukturovaný profesní životopis
Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 2656“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne: Mgr. Simona Švecová, +420 257 042 508, Simona.Svecova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Petr Bradáč, +420 257 042 407, Petr.Bradac@mfcr.cz