Asistent/ka vedení společnosti

Jméno/Firma
Lorenc Logistic, s.r.o.
Pracoviště
Klatovy
Úvazek
Plný
Vytvořeno
26. 5. 2025

O pozici

Máte organizační talent, baví vás administrativa a hledáte stabilní práci, která má hlavu a patu? Do našeho týmu hledáme spolehlivého člověka, který podpoří vedení společnosti a postará se o hladký chod kanceláře i každodenní agendy.

Co Vás čeká

  • plánování kalendáře vedení, domlouvání schůzek a porad

  • příprava podkladů, zápisů a jejich archivace

  • organizace služebních cest (ČR i zahraničí)

  • běžná administrativa a správa dokumentace

  • vyřizování telefonátů, e-mailů, komunikace s partnery i úřady

  • péče o kancelář – občerstvení, kávovar, drobné provozní záležitosti

  • podpora marketingu při firemních akcích a koordinace překladů

  • další organizační úkoly podle aktuálních potřeb

Co by Vám nemělo chybět

  • výborné organizační a komunikační schopnosti

  • schopnost stanovit si priority a zvládat více věcí najednou

  • zdravá dávka asertivity a samostatnosti

  • příjemné a profesionální vystupování

  • komunikativní znalost angličtiny

  • dobrá znalost MS Office a orientace v běžné kancelářské agendě

Co na oplátku nabízíme

  • mzdu 35 000 Kč

  • různorodou a smysluplnou práci

  • flexibilitu

  • stabilní zázemí v zavedené firmě

  • férový přístup a vstřícný tým

Zní to jako práce pro Vás?

Pošlete nám svůj životopis na email: info@lorencovaparta.cz nebo rovnou zavolejte na +420 725 568 258.