Asistent/ka vedení společnosti
O pozici
Máte organizační talent, baví vás administrativa a hledáte stabilní práci, která má hlavu a patu? Do našeho týmu hledáme spolehlivého člověka, který podpoří vedení společnosti a postará se o hladký chod kanceláře i každodenní agendy.
Co Vás čeká
plánování kalendáře vedení, domlouvání schůzek a porad
příprava podkladů, zápisů a jejich archivace
organizace služebních cest (ČR i zahraničí)
běžná administrativa a správa dokumentace
vyřizování telefonátů, e-mailů, komunikace s partnery i úřady
péče o kancelář – občerstvení, kávovar, drobné provozní záležitosti
podpora marketingu při firemních akcích a koordinace překladů
další organizační úkoly podle aktuálních potřeb
Co by Vám nemělo chybět
výborné organizační a komunikační schopnosti
schopnost stanovit si priority a zvládat více věcí najednou
zdravá dávka asertivity a samostatnosti
příjemné a profesionální vystupování
komunikativní znalost angličtiny
dobrá znalost MS Office a orientace v běžné kancelářské agendě
Co na oplátku nabízíme
mzdu 35 000 Kč
různorodou a smysluplnou práci
flexibilitu
stabilní zázemí v zavedené firmě
férový přístup a vstřícný tým
Zní to jako práce pro Vás?
Pošlete nám svůj životopis na email: info@lorencovaparta.cz nebo rovnou zavolejte na +420 725 568 258.