Sekretářka, asistentka, účetní
O pozici
Menší stavební a realitní společnost v Kladně.
Pracovní náplň :
Jednoduché účtování – evidence nájmů, evidence smluv, výpomoc ekonomce dle potřeby (znalost jednoduchého a podvojného účetnictví vítána, není podmínkou). Plánování schůzek, jízda vozidlem, kancelářské a sekretářské práce, různorodost práce dle potřeby, kromě jiného zajištění chodu a úklidu kanceláře, jednání s klienty, drobné pochůzky, drobné objednávky, nákupy, vedení hotovostní pokladny, předpříprava smluv, dokumentů a dokladů, kontrola stavů odečtových měřidel, vyhledávání dat a informací, jednání s klienty, (případně účtování nájmů a nákladů)....
V případě potřeby schopnost zastoupit jiné spolupracovníky při jednání s klienty. Občas je potřeba být schopen pracovat mimo běžnou pracovní dobu (pracovní doba obvykle od 8-16.30, pracoviště Kladno). Může být i na zkrácený pracovní úvazek (4,5 - 6 hodin).
Práce ve stabilní a dlouhodobé společnosti.
Co musíte znát, mít a umět?
Vhodné pro SŠ, VŠ, PC, ŘP - vozidlo osobní, asertivní chování, positivita, umět si poradit v neobvyklé situaci, zodpovědnost, tolerance, vstřícný přístup, milá a profesionální komunikace, samostatnost a spolehlivost, pečlivost, mlčenlivost a loajalita, smysl pro pořádek, radost z péče o druhé a o zázemí, samostatnost, důvtip, píle, ztotožnění se s firmou, flexibilita, ochota se učit,...
· výhoda jazyky RJ, AJ
. trestní bezúhonnost
· positivní vztah k lidem, přirozená inteligence
· V případě mimořádné situace předpokládáno ochota zaskočit i mimo pracovní dobu (Prohlídky pronájmu, řešení havárie, a podobně)
· obdobná praxe či znalost účetnictví je výhodou, ale nikoli
podmínkou
Profesní životopis s Vaším hodnocením předpokladů pro úspěšné plnění pozice asistentky zasílejte e-mailem na níže uvedenou mailovou adresu. S uchazečkami, u nichž bude předpoklad pro úspěšné zvládnutí funkce, se sejdeme k projednání potenciální spolupráce.
Odpovídající platové ohodnocení, 30 000 – 45 000 / měsíc, případně dle dohody.