SPECIALISTA / SPECIALISTKA ADMINISTRATIVY
Dokonalý nájemník
Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
27. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme společnost Dokonalý nájemník, specialisté na dlouhodobé pronájmy. Na trhu působíme od roku roku 2019 a v současné době spravujeme tisíce vlastních i svěřených nemovitostí v Praze a mnoha dalších městech. Podařilo se nám vytvořit silnou značku a získat si důvěru našich klientů. Naší filozofií je poskytovat hodnotnou službu bez kompromisů, která naše klienty zbavuje starostí.
Hledáme novou posilu, která by nám pomohla se smlouvami pro nájemníky a související administrativou.
Co vás na této pozici čeká?
- kontrola rezervačních smluv, které uzavírají kolegové s budoucím nájemníkem přímo na prohlídce bytu,
- příprava navazujících smluv, případně dodatků ke smlouvám, dle předem schválených vzorů a v daných termínech
- samostatná komunikace s klienty ohledně podmínek další spolupráce (telefonický i emailový kontakt), zodpovídání jejich dotazů, řešení připomínek ke smlouvám
- evidence připravených a podepsaných smluv, kontrola podepsaných dokumentů
- interní komunikace s ostatními členy týmu (většina kolegů pracuje převážně v terénu a support z kanceláře je pro ně klíčový)
- samostatné vedení svěřených agend
- každodenní práce s naším informačním systémem a MS Office (zejména Google Sheets / Excelem)
- a pak samozřejmě i další administrativní agenda, která s pronájmy souvisí (například archivace smluv nebo výpomoc kolegům se „sezónními agendami“, protože u nás si navzájem pomáháme :) )
Co ti můžeme nabídnout?
- férové finanční ohodnocení
- notebook a telefon i pro soukromé účely
- zvýhodněnou Multisport kartu
- kurz AJ
- pružnou pracovní dobu
- po zapracování možnost částečné práce v režimu home-office
- možnost podílet se na rozvoji úspěšného start-upu
- smysluplnou práci – společně přinášíme klientům bezstarostný pronájem
- příjemné pracovní zázemí v srdci Karlína (u metra Křižíkova)
- pet a cyklo friendly office
- přátelský kolektiv a mimopracovní aktivity
Co by ti nemělo chybět?
- samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
- dobré komunikační schopnosti
- schopnost běžné komunikace v AJ výhodou
- logické myšlení
- chuť zorientovat se ve věcech, být přesně ten člen týmu, který ví, kdo a kdy a co má dodat
- dobrá znalost MS Office, zejména Excelu / Google Sheets
- přátelská povaha a týmový duch