SPECIALISTA / SPECIALISTKA ADMINISTRATIVY

Jméno/Firma
Dokonalý nájemník
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
27. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme společnost Dokonalý nájemník, specialisté na dlouhodobé pronájmy. Na trhu působíme od roku roku 2019 a v současné době spravujeme tisíce vlastních i svěřených nemovitostí v Praze a mnoha dalších městech. Podařilo se nám vytvořit silnou značku a získat si důvěru našich klientů. Naší filozofií je poskytovat hodnotnou službu bez kompromisů, která naše klienty zbavuje starostí.

Hledáme novou posilu, která by nám pomohla se smlouvami pro nájemníky a související administrativou.

Co vás na této pozici čeká?

  • kontrola rezervačních smluv, které uzavírají kolegové s budoucím nájemníkem přímo na prohlídce bytu,
  • příprava navazujících smluv, případně dodatků ke smlouvám, dle předem schválených vzorů a v daných termínech
  • samostatná komunikace s klienty ohledně podmínek další spolupráce (telefonický i emailový kontakt), zodpovídání jejich dotazů, řešení připomínek ke smlouvám
  • evidence připravených a podepsaných smluv, kontrola podepsaných dokumentů
  • interní komunikace s ostatními členy týmu (většina kolegů pracuje převážně v terénu a support z kanceláře je pro ně klíčový)
  • samostatné vedení svěřených agend
  • každodenní práce s naším informačním systémem a MS Office (zejména Google Sheets / Excelem)
  • a pak samozřejmě i další administrativní agenda, která s pronájmy souvisí (například archivace smluv nebo výpomoc kolegům se „sezónními agendami“, protože u nás si navzájem pomáháme :) )

Co ti můžeme nabídnout?

  • férové finanční ohodnocení
  • notebook a telefon i pro soukromé účely
  • zvýhodněnou Multisport kartu
  • kurz AJ
  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost částečné práce v režimu home-office
  • možnost podílet se na rozvoji úspěšného start-upu
  • smysluplnou práci – společně přinášíme klientům bezstarostný pronájem
  • příjemné pracovní zázemí v srdci Karlína (u metra Křižíkova)
  • pet a cyklo friendly office
  • přátelský kolektiv a mimopracovní aktivity


Co by ti nemělo chybět?

  • samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
  • dobré komunikační schopnosti
  • schopnost běžné komunikace v AJ výhodou
  • logické myšlení
  • chuť zorientovat se ve věcech, být přesně ten člen týmu, který ví, kdo a kdy a co má dodat
  • dobrá znalost MS Office, zejména Excelu / Google Sheets
  • přátelská povaha a týmový duch