NEW SALES MANAGER

Jméno/Firma
ALGECO s.r.o.
Pracoviště
Bečovská 939, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
27. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě, včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.

Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!

Aktuálně hledáme pro naši pobočku v Praze nového kolegu/kolegyni na pozici:

New Sales Manager

Místo výkonu práce: Praha (popř. Spytihněv)

Pracovní náplň:

  • Vytvoření a implementace efektivní prodejní strategie
  • Aktivní vyhledávání a rozvoj nových obchodních příležitostí
  • Zvyšování prodejních výsledků společnosti
  • Péče o stávající i nové zákazníky a posilování jejich spokojenosti a loajality
  • Osobní jednání se zákazníky, prezentace navržených řešení
  • Účast na výběrových řízeních – od přípravy a vyjednávání až po získání zakázky a koordinaci návrhových fází
  • Spolupráce s obchodními a projektovými týmy
  • Vyhledávání nových možností pro rozšíření portfolia produktů a služeb společnosti
  • Tvorba cenových nabídek, zejména u standardních prodejních produktů
  • Obchodních návrhy
  • Vývoj produktů a zákaznických řešení
  • Monitoring trhu a konkurence

Profil kandidáta:

  • Vzdělání technického nebo obchodního zaměření
  • Orientace na zákazníka
  • Znalost stavebního segmentu a požadavků ve stavebnictví
  • Zájem o trendy a inovace
  • Dobrá znalost investičního trhu v regionu
  • Relevantní praxe, ideálně v oblasti prodeje, pronájmu nebo výstavby komerčních objektů
  • Zkušenosti s projektovým řízením nebo vedením týmu
  • Zkušenosti s rozvojem byznysu nebo uváděním nových produktů na trh výhodou
  • Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Proaktivní přístup a inovativní myšlení
  • Schopnost aktivně vyhledávat zákazníky a budovat dlouhodobé vztahy
  • Schopnost efektivně fungovat v dynamickém pracovním prostředí
  • Angličtina na úrovni umožňující interní komunikaci a případně i komunikaci se zákazníky

Můžete se těšit na:

  • Zajímavou a smysluplnou práci v prostředí stabilní nadnárodní společnosti
  • Dostanete možnost realizovat vlastní vize
  • Podpoříme Váš osobní i profesního rozvoj
  • Budete součástí přátelského a profesionálního pracovního týmu
  • K práci dostanete služební vůz, notebook a mobilní telefon
  • Flexibilní rozvržení pracovních aktivit
  • Motivující finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
  • Pravidelnou valorizaci mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
  • Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
  • Finanční příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvek při svatbě a narození dítěte
  • Po prvním roce příspěvek na produkt na stáří dle vlastního výběru
  • Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

V případě, že Vás nabídka oslovila, prosíme o zaslání CV v českém a anglickém jazyce.

Těšíme se na setkání s Vámi!