NEW SALES MANAGER
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost ALGECO je lídrem v oblasti modulárních stavebních řešení v Evropě, včetně inovativního konceptu "360 Service" s vybavením a doplňkovými službami poskytujeme modulární řešení pro nejrůznější potřeby podniků, včetně stavenišť, průmyslových zařízení, veřejného sektoru, obchodů, kanceláří, komerčních akcí a skladů. Naše modulární stavby zaručují rychlou montáž, moderní design, komfort a bezpečnost. Skupina ALGECO působí po celém světě.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme pro naši pobočku v Praze nového kolegu/kolegyni na pozici:
New Sales Manager
Místo výkonu práce: Praha (popř. Spytihněv)
Pracovní náplň:
- Vytvoření a implementace efektivní prodejní strategie
- Aktivní vyhledávání a rozvoj nových obchodních příležitostí
- Zvyšování prodejních výsledků společnosti
- Péče o stávající i nové zákazníky a posilování jejich spokojenosti a loajality
- Osobní jednání se zákazníky, prezentace navržených řešení
- Účast na výběrových řízeních – od přípravy a vyjednávání až po získání zakázky a koordinaci návrhových fází
- Spolupráce s obchodními a projektovými týmy
- Vyhledávání nových možností pro rozšíření portfolia produktů a služeb společnosti
- Tvorba cenových nabídek, zejména u standardních prodejních produktů
- Obchodních návrhy
- Vývoj produktů a zákaznických řešení
- Monitoring trhu a konkurence
Profil kandidáta:
- Vzdělání technického nebo obchodního zaměření
- Orientace na zákazníka
- Znalost stavebního segmentu a požadavků ve stavebnictví
- Zájem o trendy a inovace
- Dobrá znalost investičního trhu v regionu
- Relevantní praxe, ideálně v oblasti prodeje, pronájmu nebo výstavby komerčních objektů
- Zkušenosti s projektovým řízením nebo vedením týmu
- Zkušenosti s rozvojem byznysu nebo uváděním nových produktů na trh výhodou
- Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
- Proaktivní přístup a inovativní myšlení
- Schopnost aktivně vyhledávat zákazníky a budovat dlouhodobé vztahy
- Schopnost efektivně fungovat v dynamickém pracovním prostředí
- Angličtina na úrovni umožňující interní komunikaci a případně i komunikaci se zákazníky
Můžete se těšit na:
- Zajímavou a smysluplnou práci v prostředí stabilní nadnárodní společnosti
- Dostanete možnost realizovat vlastní vize
- Podpoříme Váš osobní i profesního rozvoj
- Budete součástí přátelského a profesionálního pracovního týmu
- K práci dostanete služební vůz, notebook a mobilní telefon
- Flexibilní rozvržení pracovních aktivit
- Motivující finanční ohodnocení, kvartální bonusy dle dosahovaných výsledků
- Pravidelnou valorizaci mzdy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den a pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti
- Zvýhodněný telefonický tarif pro rodinu a zaměstnance
- Finanční příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, příspěvek při svatbě a narození dítěte
- Po prvním roce příspěvek na produkt na stáří dle vlastního výběru
- Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
V případě, že Vás nabídka oslovila, prosíme o zaslání CV v českém a anglickém jazyce.
Těšíme se na setkání s Vámi!