HR Admin Specialista (payroll)

Jméno/Firma
BENTELER Business Services CZ
Pracoviště
Sokolovská 685/136f, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Finance a ekonomika
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
27. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Místo výkonu práce:

Praha 8, Invalidovna

Vaším úkolem bude:

  • Personální agenda: Evidenci pracovní doby, dovolené, pracovní neschopnosti, rodičovské dovolené a další personální údaje.
  • Zpracování pravidelné měsíční závěrky
  • Komunikace se státními institucemi v rámci plnění zákonných povinností zaměstnavatele (datová schránka, další relevantní formy komunikace) – ČSSZ, ÚP, Český statistický úřad (ÚNP 4-01), atd.
  • Správa DPP, DPČ a praktikantů
  • Zadávání podkladů pro výpočet mzdy
  • Správa benefitních programů poskytovaných zaměstnavatelem zaměstnancům
  • Další agenda související s vedením mzdového účetnictví (potvrzení na žádost zaměstnance apod.)


Požadujeme:

  • SŠ/VOŠ/VŠ nejlépe ekonomického zaměření
  • Zkušenosti se zpracováním pracovní doby velkou výhodou
  • Orientace v mzdové a daňové legislativě velkou výhodou
  • Uživatelská znalost nástrojů MS Office, zejména Excel
  • Znalost systému SAP velkou výhodou
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, analytické myšlení
  • Komunikační schopnosti, aktivní přístup, ochota vylepšovat a optimalizovat procesy
  • Znalost cizího jazyka velkou výhodou (AJ, NJ)

Nabízíme:

  • 13. mzdu
  • 5 týdnů dovolené za rok
  • Sick days
  • Home Office / příplatek za home office
  • Elektronické stravenky (200 Kč/den)
  • Měsíční příspěvek do cafeterie
  • Jazykové kurzy, možnost dalšího vzdělávání
  • Bonus za věrnost
  • Zvýhodněné mobilní tarify pro vás a vaši rodinu a přátele (lze připojit až 6 telefonních čísel)
  • Pracovní smlouva na dobu určitou - zástup za MD - s výhledem změny na dobu neurčitou