HR Admin Specialista (payroll)
BENTELER Business Services CZ
Sokolovská 685/136f, Praha
Plný, Zkrácený
Bez maturity
Finance a ekonomika
Čeština
27. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Místo výkonu práce:
Praha 8, Invalidovna
Vaším úkolem bude:
- Personální agenda: Evidenci pracovní doby, dovolené, pracovní neschopnosti, rodičovské dovolené a další personální údaje.
- Zpracování pravidelné měsíční závěrky
- Komunikace se státními institucemi v rámci plnění zákonných povinností zaměstnavatele (datová schránka, další relevantní formy komunikace) – ČSSZ, ÚP, Český statistický úřad (ÚNP 4-01), atd.
- Správa DPP, DPČ a praktikantů
- Zadávání podkladů pro výpočet mzdy
- Správa benefitních programů poskytovaných zaměstnavatelem zaměstnancům
- Další agenda související s vedením mzdového účetnictví (potvrzení na žádost zaměstnance apod.)
Požadujeme:
- SŠ/VOŠ/VŠ nejlépe ekonomického zaměření
- Zkušenosti se zpracováním pracovní doby velkou výhodou
- Orientace v mzdové a daňové legislativě velkou výhodou
- Uživatelská znalost nástrojů MS Office, zejména Excel
- Znalost systému SAP velkou výhodou
- Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, analytické myšlení
- Komunikační schopnosti, aktivní přístup, ochota vylepšovat a optimalizovat procesy
- Znalost cizího jazyka velkou výhodou (AJ, NJ)
Nabízíme:
- 13. mzdu
- 5 týdnů dovolené za rok
- Sick days
- Home Office / příplatek za home office
- Elektronické stravenky (200 Kč/den)
- Měsíční příspěvek do cafeterie
- Jazykové kurzy, možnost dalšího vzdělávání
- Bonus za věrnost
- Zvýhodněné mobilní tarify pro vás a vaši rodinu a přátele (lze připojit až 6 telefonních čísel)
- Pracovní smlouva na dobu určitou - zástup za MD - s výhledem změny na dobu neurčitou