Samostatná finanční účetní
O pozici
Pracovní nabídka
Zdravíme Vás z KŠD ECONOMIC!
Jsme etablovaná česká firma a na trhu úspěšně fungujeme už přes 30 let. Zaměřujeme se na poradenské služby v daňové, účetní a mzdové oblasti a také na ekonomické a podnikové poradenství. Hledáme do týmu seniorní účetní, který/á má zkušenosti se zpracováním komplexního účetnictví, včetně zpracování výkazů a měsíčních hlášení pro více klientů současně.
Skvěle k nám zapadne člověk, který je spolehlivý, komunikativní, pečlivý, pracuje efektivně a chce odborně růst. Který umí říct svůj názor, organizovat si čas, stanovit si priority a nedělá mu obtíž přeskakovat z jedné práce na druhou. A také z praxe ví, že některá období jsou volnější a jiná vyžadují více pracovního nasazení. Máte:
???? Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
???? Alespoň 5 let praxe v oblasti samostatného zpracování komplexního účetnictví. Zkušenost s účetní závěrkou a sestavováním výkazů a příloh, se spoluprací s auditory a daňovými poradci, s implementací účetnictví do účetního SW.
???? Základní orientaci v daních DPH a DPPO a mzdách.
???? Češtinu na úrovni rodilého mluvčího a zvládnete anglicky základní komunikaci (e-maily a texty na dokladech).
???? Znalost programů MS Office, SW HELIOS Inuvio (výhodou, ne podmínkou).
Jak bude vypadat Váš pracovní den
Čeká na Vás kancelář v Praze na Pankráci. Spolupracovat budete s finanční účtárnou, týmem 12 fajn kolegyň a týmem daňových poradců, kteří Vám kdykoliv rádi pomohou a poradí.
⬜ Klienti: Komunikace, vedení podvojného účetnictví, příprava reportů, pohledávek, závazků, nákladových reportů a platebních příkazů. Evidence majetku, karty majetku a odpisy. Účtování časového rozlišení, rezerv a dalších příslušných účetních dokumentů. Příprava podkladů pro podání DPH, KH a SH.
⬜ Administrativa: Stahování dokladů z cloudů, třídění a ukládání do jednotlivých složek. Import souborů a implementace nových klientů do účetního SW. Zpracování statistických výkazů.
⬜ Pořizování účetních záznamů: Zejména zpracování přijatých a vydaných faktur, výpisů o bankovních operacích, hotovostních výdajů, položek skladových zásob.
⬜ Závěrkové operace: Zpracování účetní závěrky, včetně té roční, sestavování výkazů a příloh.
⬜ Spolupráce: S daňovými poradci na přípravě přiznání k dani z příjmu, přiznání k silniční dani, intrastat apod. a auditory při přípravě podkladů pro audit.
⬜ Práce v programech: MS Office, Helios Inuvio, Praetor pro vykazování práce.
Jaké bonusy jsme pro Vás připravili
???? Mzda od 55 000 kč dle praxe a zkušeností, finanční bonusy.
???? Flexibilita a občasná práce z domova.
???? 6 týdnů volna - 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna a další benefity.
???? Mobilní telefon a notebook.
???? Občerstvení na pracovišti a stravenkový paušál v aktuálně maximální výši, který pravidelně navyšujeme.
???? Příjemné, atraktivní a moderní pracovní prostředí s celkem cca 30 kolegy.
???? Stabilní společnost fungující přes 30 let.
Vítejte v KŠD ECONOMIC a.s.
Zašlete nám prosím svůj životopis. Co nejdříve se Vám ozveme a domluvíme se na termínu pohovoru. Poznáme se, zodpovíme si dotazy a upřesníme si vše potřebné ohledně Vašeho nástupu.