Finanční účetní
Europ Assistance s.r.o.
Na Pankráci 1724/129, Praha
Plný
Bez maturity
Bankovnictví
Čeština
27. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
O čem bude Vaše práce?
Do našeho 10ti členného týmu v Praze hledáme novou posilu, která si vezme na starosti část účetní agendy. Někoho, kdo se nezalekne novinek a nebude se bát posouvat nastavené postupy a procesy dál, aby byly jednodušší a automatizovanější.
Nehledáme supermana, ale někoho, kdo rád pracuje v týmu a je na něj spolehnutí.
Co bude vaše náplň práce:
Finanční administrativa a účetnictví:
- Zpracování účetních dokladů v účetním systému ABRA, příprava dokladů pro automatické zpracování
- Účtování složitějších transakcí – kvartální vyúčtování na základě podkladů od partnera, rozúčtování hromadných plateb, zápočty mezi firmami, časové rozlišení, rozúčtovaní plateb klientů přes platební bránu
- Zaúčtování bankovních výpisů a kontrola zůstatků
Kontrolní činnost:
- Kontrola náležitosti účetních dokladů a pravidelné kontroly ve finančním účetnictví
- Kontroly saldokont závazků a pohledávek
Komunikace a reporting:
- Spolupráce při sestavování interních reportů pro zahraniční mateřskou společnost, účetních a statistických výkazů, ročních závěrkách
- Zapojení do přípravy podkladů pro externí audit a daňového poradce
- Spolupráce na aktualizaci metodických postupů a podpora juniorních kolegů
- Zapojení do účetních projektů řízených ze skupiny
Co je pro nás důležité?
- Znalost podvojného účetnictví a DPH
- Orientace v účetních a daňových předpisech
- Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- Schopnost týmové spolupráce, ale zároveň i samostatnost při realizaci individuálních úkolů
- Pečlivost a organizační schopnosti, logické uvažování, analytické schopnosti
Výhodou:
- Znalost programu ABRA GEN a SAP
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Uživatelská znalost MS Office (EXCEL, POWER POINT), případně jiných aplikací
Co na oplátku nabízíme my?
- Zázemí stabilní nadnárodní společnosti se smysluplným předmětem podnikání
- Skvělý tým
- Různorodou a zajímavou práci, která má smysl
- Možnost vlastní seberealizace, vlastní organizace práce a rozvoje sebe i okolí
- 25 dní dovolené, 2 dny zdravotního volna a 1 den na dobrovolnické aktivity
- Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
- Celou řadu zajímavých benefitů (Cafetérie, stravenkový paušál, zvýhodněné pojištění, zvýhodněné telefonní tarify, Multisport a mnoho dalšího)
Tak neváhejte a pošlete nám své CV, těšíme se!