Finanční účetní

Jméno/Firma
Europ Assistance s.r.o.
Pracoviště
Na Pankráci 1724/129, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
27. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

O čem bude Vaše práce?

Do našeho 10ti členného týmu v Praze hledáme novou posilu, která si vezme na starosti část účetní agendy. Někoho, kdo se nezalekne novinek a nebude se bát posouvat nastavené postupy a procesy dál, aby byly jednodušší a automatizovanější.

Nehledáme supermana, ale někoho, kdo rád pracuje v týmu a je na něj spolehnutí.

Co bude vaše náplň práce:

Finanční administrativa a účetnictví:

  • Zpracování účetních dokladů v účetním systému ABRA, příprava dokladů pro automatické zpracování
  • Účtování složitějších transakcí – kvartální vyúčtování na základě podkladů od partnera, rozúčtování hromadných plateb, zápočty mezi firmami, časové rozlišení, rozúčtovaní plateb klientů přes platební bránu
  • Zaúčtování bankovních výpisů a kontrola zůstatků

Kontrolní činnost:

  • Kontrola náležitosti účetních dokladů a pravidelné kontroly ve finančním účetnictví
  • Kontroly saldokont závazků a pohledávek

Komunikace a reporting:

  • Spolupráce při sestavování interních reportů pro zahraniční mateřskou společnost, účetních a statistických výkazů, ročních závěrkách
  • Zapojení do přípravy podkladů pro externí audit a daňového poradce
  • Spolupráce na aktualizaci metodických postupů a podpora juniorních kolegů
  • Zapojení do účetních projektů řízených ze skupiny

Co je pro nás důležité?

  • Znalost podvojného účetnictví a DPH
  • Orientace v účetních a daňových předpisech
  • Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • Schopnost týmové spolupráce, ale zároveň i samostatnost při realizaci individuálních úkolů
  • Pečlivost a organizační schopnosti, logické uvažování, analytické schopnosti

Výhodou:

  • Znalost programu ABRA GEN a SAP
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Uživatelská znalost MS Office (EXCEL, POWER POINT), případně jiných aplikací

Co na oplátku nabízíme my?

  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti se smysluplným předmětem podnikání
  • Skvělý tým
  • Různorodou a zajímavou práci, která má smysl
  • Možnost vlastní seberealizace, vlastní organizace práce a rozvoje sebe i okolí
  • 25 dní dovolené, 2 dny zdravotního volna a 1 den na dobrovolnické aktivity
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
  • Celou řadu zajímavých benefitů (Cafetérie, stravenkový paušál, zvýhodněné pojištění, zvýhodněné telefonní tarify, Multisport a mnoho dalšího)


Tak neváhejte a pošlete nám své CV, těšíme se!