Projektový koordinátor (m/ž) - rozjezd nového projektu
O pozici
Pracovní nabídka
???? Baví vás organizace, koordinace a dotahování věcí do konce? Hledáme projektového koordinátora, který se zapojí do rozjezdu nového projektu a pomůže nám s jeho hladkým průběhem – od plánování a realizace až po reporting. Pokud se vyznáte v Excelu, umíte vést meetingy, komunikovat anglicky a nezaleknete se práce s daty ani zodpovědnosti za svěřenou oblast, jste náš člověk! ????????
Jak bude vypadat váš den?
• Budete podporou při řízení a realizaci různých externích a interních projektů týkajících se zavádění změn, implementaci nových produktů do výroby a zlepšování v konkrétní oblasti.
• Vést a koordinovat jednotlivé podprojekty.
• Spolupracovat při přípravě projektového plánu a při koordinaci projektového týmu.
• Průběžně kontrolovat průběh projektu, dodržení jeho plánu a rozpočtu.
• Vést a atualizovat projektovou dokumentaci, používat nástroje projektového řízení.
• Budete fungovat jako podpora při zavádění nových zákaznických programů včetně jejich řízení. Sledovat jejich plnění a případně eskalovat jejich problémy.
• Podle potřeby komunikovat a sdílet informace s interními a externími zákazníky a ostatními odděleními.
• Spolupracovat při reportingu ohledně stavu realizovaných projektů vedení.
• V případě potřeby spoluprácovat v předprojektové fázi obchodu - např. analýza podkladů od zákazníka, správa předprojektové dokumentace.
Pracovní pozice je na 8 hodinové směny s negativní docházkou.
Jak si představujeme našeho kolegu/kolegyni?
• Domluvíte se anglicky s našimi zákazníky i zahraničními kolegy. Jedná se nejen o emaily, ale také o účast na callech (znalost češtiny je ovšem také nutná).
• Excel, PowerPoint i Outlook zvládáte s přehledem – kontingenční tabulky, funkce i základní makra pro vás nejsou žádná věda. Práce v MS Office by pro vás měla být denní rutinou.
• Pokud už znáte systémy Qlik nebo SAP, máte výhodu. Ale není to podmínka – rádi vás do nich zaučíme.
• Máte výborné komunikační schopnosti a nebojíte se vystoupit před skupinou lidí – součástí vaší práce bude vedení meetingů i prezentování.
• Umíte jednat asertivně a s respektem.
• Dokážete si zachovat klid a přehled i ve stresových situacích – schopnost orientovat se pod tlakem oceníte nejen vy, ale i váš tým.
Co vám můžeme nabídnout?
Máme pro Vás standardní benefity, které Vám nabídne každý. My našim zaměstnancům nabízíme i něco navíc.
• Smlouva na dobu neurčitou ???? – hodí se třeba při žádosti o hypotéku.
• 5 týdnů dovolené ????️ ️️ – energii si načerpáte podle svých potřeb.
• Dotovaná strava ????️ ️️ – výběr minimálně ze šesti jídel denně, ráno si můžete dát vajíčka se slaninou nebo ovesnou kaši.
• Cafeterie – 3000 Kč ročně ????️ ️️ – můžete je využít na zážitky, lékárnu, kino, divadlo, knihy nebo jazykové kurzy.
• Sportovní benefity ????️ ️️ – MultiSport karta nebo volný vstup do firemního fitka, v létě možnost míčových her na venkovním hřišti.
• Příspěvek na penzijní pojištění ???? – už po prvním roce u nás.
• Zvýhodněný mobilní tarif ???? – už po půl roce u nás můžete volat, psát a datovat za skvělou cenu!
Timto samozřejmě nekončíme, o více benefitech si můžete přečíst na našich kariérních stránkách.
???? Pošlete své CV a začněte svojí cestu s Foxconnem ještě dnes. ????
Se všemi detaily vás seznámí Lenka
Lenka Císařová
Specialista náboru
????: +420 605 786 097
????: https://www.linkedin.com/in/lenkacisar/
A co bude následovat, až se přihlásíte?
Na to se můžete podívat zde.