Referent specialista agendy nostrifikací SŠ a VOŠ

Jméno/Firma
Středočeský kraj
Pracoviště
Zborovská 81/11, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
28. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Krajský úřad Středočeského kraje hledá administrativního pracovníka pro uznávání zahraničního vzdělání

Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?

Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů má Odbor školství i přátelský kolektiv. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru. U nás můžete v úterý a čtvrtek končit ve 14:00 hod., v pátek ve 13:00 hod., takže budete mít čas na svůj osobní život...:-)

Náplň práce:

  • Příjem a kontrola žádostí: Zpracování žádostí o uznání zahraničního vzdělání
  • Posouzení žádostí: Odborné posouzení žádostí podle školského zákona
  • Komunikace s žadateli: Pravidelná komunikace, poskytování informací o stavu žádostí
  • Vydání osvědčení: Vydávání osvědčení o uznání rovnocennosti vzdělání
  • Správní řízení: Zahajování správního řízení, příprava rozhodnutí a jejich doručení
  • Archivace dokumentů: Správná archivace všech dokumentů


Požadujeme:

  • VŠ/SŠ
  • Rychlou orientaci v právních předpisech (školský zákon, správní řád)
  • Znalost angličtiny na úrovni B1 (středně pokročilý)
  • Samostatnost, systematičnost, komunikativnost
  • Odpovědnost, spolehlivost, profesionalitu
  • Schopnost týmové spolupráce


Výhodou je:

  • Odborná způsobilost ve školství.
  • Praxe ve školství.
  • Znalost správního řízení ve školství.
  • Znalost dalšího cizího jazyka.


Výhody této pozice dále zahrnují:

  • Smysluplná práce: Pomáháte lidem získat uznání jejich zahraničního vzdělání, což může být klíčové pro jejich kariérní růst.
  • Rozvoj odborných znalostí: Získáte hluboké znalosti v oblasti školského zákona a správního řízení.
  • Komunikace: Pravidelná interakce s žadateli vám umožní rozvíjet komunikační dovednosti.
  • Stabilní zaměstnání: Práce v administrativě nabízí stabilitu a jistotu.
  • Týmová spolupráce: Budete součástí týmu, kde je důležitá spolupráce a vzájemná podpora.
  • Možnost dalšího vzdělávání: Příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání.

Co nabízíme?

  • Stabilitu zaměstnání a pracovní poměr na dobu určitou
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Pružnou pracovní dobu
  • Dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
  • Možnost práce z domova
  • Osobní rozvoj a zvyšování kvalifikace
  • Mentoring (pokud nemáte zkušenosti, všechno Vás naučíme)
  • Benefity pro zaměstnance KÚSK (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, možnost stravování a posilovna v budově úřadu, možnost firemní
  • školky, aj.)

Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?

Platová třída: 11

1. základní tarif může být v rozpětí 26 680 Kč – 38 570 Kč (dle praxe a vzdělání)

2. osobní ohodnocení může být v rozpětí 0 – 38 570 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)

3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle vašeho výdělku)

Vzhledem k tomu, že se jedná o úřednickou pozici, je nezbytné se do výběrového řízení přihlásit.

Podrobné informace, jak se do výběrového řízení přihlásit naleznete na stránkách našeho úřadu:

Webový portál Středočeského kraje (www.stredoceskykraj.cz), rubrika Kariéra.

Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými doklady zasílejte nejpozději do 6. 6. 2025

Těšíme se na Vaši ????