Referent specialista agendy nostrifikací SŠ a VOŠ
O pozici
Pracovní nabídka
Krajský úřad Středočeského kraje hledá administrativního pracovníka pro uznávání zahraničního vzdělání
Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?
Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů má Odbor školství i přátelský kolektiv. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru. U nás můžete v úterý a čtvrtek končit ve 14:00 hod., v pátek ve 13:00 hod., takže budete mít čas na svůj osobní život...:-)
Náplň práce:
- Příjem a kontrola žádostí: Zpracování žádostí o uznání zahraničního vzdělání
- Posouzení žádostí: Odborné posouzení žádostí podle školského zákona
- Komunikace s žadateli: Pravidelná komunikace, poskytování informací o stavu žádostí
- Vydání osvědčení: Vydávání osvědčení o uznání rovnocennosti vzdělání
- Správní řízení: Zahajování správního řízení, příprava rozhodnutí a jejich doručení
- Archivace dokumentů: Správná archivace všech dokumentů
Požadujeme:
- VŠ/SŠ
- Rychlou orientaci v právních předpisech (školský zákon, správní řád)
- Znalost angličtiny na úrovni B1 (středně pokročilý)
- Samostatnost, systematičnost, komunikativnost
- Odpovědnost, spolehlivost, profesionalitu
- Schopnost týmové spolupráce
Výhodou je:
- Odborná způsobilost ve školství.
- Praxe ve školství.
- Znalost správního řízení ve školství.
- Znalost dalšího cizího jazyka.
Výhody této pozice dále zahrnují:
- Smysluplná práce: Pomáháte lidem získat uznání jejich zahraničního vzdělání, což může být klíčové pro jejich kariérní růst.
- Rozvoj odborných znalostí: Získáte hluboké znalosti v oblasti školského zákona a správního řízení.
- Komunikace: Pravidelná interakce s žadateli vám umožní rozvíjet komunikační dovednosti.
- Stabilní zaměstnání: Práce v administrativě nabízí stabilitu a jistotu.
- Týmová spolupráce: Budete součástí týmu, kde je důležitá spolupráce a vzájemná podpora.
- Možnost dalšího vzdělávání: Příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji a vzdělávání.
Co nabízíme?
- Stabilitu zaměstnání a pracovní poměr na dobu určitou
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- Pružnou pracovní dobu
- Dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
- Možnost práce z domova
- Osobní rozvoj a zvyšování kvalifikace
- Mentoring (pokud nemáte zkušenosti, všechno Vás naučíme)
- Benefity pro zaměstnance KÚSK (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, možnost stravování a posilovna v budově úřadu, možnost firemní
- školky, aj.)
Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?
Platová třída: 11
1. základní tarif může být v rozpětí 26 680 Kč – 38 570 Kč (dle praxe a vzdělání)
2. osobní ohodnocení může být v rozpětí 0 – 38 570 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)
3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle vašeho výdělku)
Vzhledem k tomu, že se jedná o úřednickou pozici, je nezbytné se do výběrového řízení přihlásit.
Podrobné informace, jak se do výběrového řízení přihlásit naleznete na stránkách našeho úřadu:
Webový portál Středočeského kraje (www.stredoceskykraj.cz), rubrika Kariéra.
Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými doklady zasílejte nejpozději do 6. 6. 2025
Těšíme se na Vaši ????