Koordinátor plánování rozvoje sociálních služeb

Jméno/Firma
Středočeský kraj
Pracoviště
Zborovská 81/11, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Státní zaměstnanci
Požadované jazyky
Čeština
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
28. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Krajský úřad Středočeského kraje hledá koordinátora plánování rozvoje sociálních služeb

Chcete se podílet na rozvoji sociálních služeb ve Středočeském kraji a zlepšovat kvalitu života jeho obyvatel? Přidejte se k nám!

Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?

Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů mají naši zaměstnanci možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Chceme, aby se staly skutečnými odborníky ve svém oboru.

Náplň práce:

  • Tvorba Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb.
  • Prezentace plánování pro veřejnost a spolupracující subjekty.
  • Koordinace síťování sociálních služeb.
  • Organizace pracovních setkání a seminářů.
  • Spolupráce na analýzách a poskytování konzultací.

Požadujeme:

  • Vzdělání dle zákona o sociálních službách, demografie či sociologie.
  • Znalost MS Word, PowerPoint, Outlook a expertní znalost MS Excel.
  • Zkouška ze zvláštní odborné způsobilosti (možnost doplnění)
  • Analytické schopnosti a znalost sociologických metod.
  • Schopnost hodnocení efektivity služeb.
  • Spolupráce se zainteresovanými stranami a organizace veřejných konzultací.

Nabízíme:

  • výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
  • pružnou pracovní dobu
  • dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
  • možnost dalšího vzdělávání
  • možnost práce z domova
  • rozvojové aktivity (mentoring)
  • zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, systém cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, půjčky a dary při řešení tíživých životních situací, možnost práce z domova po zapracování, možnost stravování v budově úřadu, možnost firemní školky, posilovna)

Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?

Platová třída: 10 - 11

1. základní tarif může být v rozpětí 24 790 Kč – 38 570 Kč (dle praxe a vzdělání)

2. osobní ohodnocení může být v rozpětí 0 – 38 570 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)

3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle vašeho výdělku)

Vzhledem k tomu, že se jedná o úřednickou pozici, je nezbytné se do výběrového řízení přihlásit.

Podrobné informace, jak se do výběrového řízení přihlásit naleznete na stránkách našeho úřadu: Webový portál Středočeského kraje (www.stredoceskykraj.cz), rubrika Kariéra.

Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými doklady zasílejte nejpozději do 20. 6. 2025.

Těšíme se na Vaši ????