Koordinátor plánování rozvoje sociálních služeb
O pozici
Pracovní nabídka
Krajský úřad Středočeského kraje hledá koordinátora plánování rozvoje sociálních služeb
Chcete se podílet na rozvoji sociálních služeb ve Středočeském kraji a zlepšovat kvalitu života jeho obyvatel? Přidejte se k nám!
Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?
Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů mají naši zaměstnanci možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Chceme, aby se staly skutečnými odborníky ve svém oboru.
Náplň práce:
- Tvorba Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb.
- Prezentace plánování pro veřejnost a spolupracující subjekty.
- Koordinace síťování sociálních služeb.
- Organizace pracovních setkání a seminářů.
- Spolupráce na analýzách a poskytování konzultací.
Požadujeme:
- Vzdělání dle zákona o sociálních službách, demografie či sociologie.
- Znalost MS Word, PowerPoint, Outlook a expertní znalost MS Excel.
- Zkouška ze zvláštní odborné způsobilosti (možnost doplnění)
- Analytické schopnosti a znalost sociologických metod.
- Schopnost hodnocení efektivity služeb.
- Spolupráce se zainteresovanými stranami a organizace veřejných konzultací.
Nabízíme:
- výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
- pružnou pracovní dobu
- dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
- možnost dalšího vzdělávání
- možnost práce z domova
- rozvojové aktivity (mentoring)
- zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, systém cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, půjčky a dary při řešení tíživých životních situací, možnost práce z domova po zapracování, možnost stravování v budově úřadu, možnost firemní školky, posilovna)
Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?
Platová třída: 10 - 11
1. základní tarif může být v rozpětí 24 790 Kč – 38 570 Kč (dle praxe a vzdělání)
2. osobní ohodnocení může být v rozpětí 0 – 38 570 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)
3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle vašeho výdělku)
Vzhledem k tomu, že se jedná o úřednickou pozici, je nezbytné se do výběrového řízení přihlásit.
Podrobné informace, jak se do výběrového řízení přihlásit naleznete na stránkách našeho úřadu: Webový portál Středočeského kraje (www.stredoceskykraj.cz), rubrika Kariéra.
Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými doklady zasílejte nejpozději do 20. 6. 2025.
Těšíme se na Vaši ????