Vedoucí Centra informačních a komunikačních technologií
O pozici
Pracovní nabídka
MASARYKOVA UNIVERZITA
TAJEMNICE FAKULTY SOCIÁLNÍCH STUDIÍ
vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na místo
Vedoucí/vedoucího Centra informačních a komunikačních technologií
Fakulta sociálních studií MU, nositelka ocenění HR Excellence in Research Award udělovaného Evropskou komisí, vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí/vedoucího centra informačních a komunikačních technologií.
Hlavním obsahem činnosti vedoucí / vedoucího centra informačních a komunikačních technologií vztahů je komplexní řízení pracoviště jak po jeho ekonomické, tak i personální stránce. Péče o rozvoj jeho činností a spoluodpovědnost za plnění cílů fakulty v oblasti informačních technologií.
Další činnosti na této pracovní pozici:
· Komplexní řízení a organizace práce centra
· Znalost moderních informačních technologií, komunikačních a telekomunikačních technologií, hardware a software
· Plánování rozvoje v oblasti informačních technologií a AV techniky na fakultě
· Zvyšování a rozšiřování odborných znalostí a dovedností zaměstnanců centra
· Správa síťových prvků (switchů, routerů, firewallů)
· Instalace a správa Linuxových serverů (DNS, DHCP, monitoring, zálohování)
· Správa Active Directory a cloudových služeb Microsoft 365
· Správa uživatelských PC, tiskáren a dalšího IT vybavení fakulty
· Správa audiovizuální techniky
· Spolupráce s relevantními pracovišti Masarykovy univerzity (Ústavem výpočetní techniky, pracovišti ICT ostatních hospodářských středisek MUNI).
Co můžeme nabídnout?
Masarykova univerzita je zaměstnavatelem, který nabízí stabilitu, příjemné pracovní prostředí a širokou škálu zaměstnaneckých benefitů. Je ideálním místem pro ty, kteří hledají smysluplnou práci a příležitosti k profesnímu růstu a rozvoji.
· Adekvátní mzdové ohodnocení, které se skládá z několika složek – tarifní mzdy, osobního ohodnocení a příplatku za výkon funkce vedoucího;
· výkonnostní odměny vyplácené dvakrát ročně, které reflektují práci a dosažené výsledky.
· možnosti zahraničních stáží v rámci mobilitních programů;
· zaměstnanecké benefity – možnost volby mezi příspěvkem na penzijní připojištění, DIP a příspěvkem na školku; 6 týdnů dovolené v roce; Multisport karta; několik dní home office v měsíci; příspěvek na osobní rozvoj ve výši 4.000 Kč ročně.
Co byste měli splňovat?
· vysokoškolské vzdělání v oblasti informačních technologií;
· zkušenost s vedením lidí;
· praxi v oblasti informačních technologií a výpočetní techniky (sítě, servery, bezpečnost, zálohování) v délce min. 5 let;
· znalost správy serverových operačních systémů (Linux, Windows)
· praktické zkušenosti se správou sítí a řešením problémů
· samostatnost, flexibilita, vynikající organizační a komunikační schopnosti, proaktivní přístup, systematičnost, pečlivost, koncepční myšlení a otevřenost novým nápadům;
· znalost akademického prostředí výhodou;
· znalost anglického jazyka na úrovni B2
· spolehlivost, trestní bezúhonnost
K přihlášce připojte:
· strukturovaný životopis
· kopie dokumentů o dosaženém vzdělání a kvalifikaci
· motivační dopis
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Místo výkonu práce: Brno, Joštova 10, 620 00
Předpokládaný termín nástupu: září 2025 nebo dohodou
K přihlašování prosím využijte elektronickou přihlášku – termín do 9.6.2025
Osobní rozhovory s vybranými uchazeči plánujeme 19.6.2025.