Referent/ka archivní a spisové služby
O pozici
Pracovní nabídka
Úřad městské části Brno-Bystrc hledá kolegu/kolegyni na pozici
Referenta/referentky archivní a spisové služby.
Říkají vám něco pojmy jako archivace dokumentů, spisová služba, elektronická skartace, pak hledáme právě VÁS!
Nabízíme Vám stabilní zaměstnání na dobu neurčitou s nástupem od 1.8.2025 nebo dle vzájemné dohody.
Co Vás čeká:
vaším hlavním úkolem bude zajišťování správy archivu ÚMČ a zástup na pracovní pozici podatelna tj zejména:
- provádět dohled nad spisovou službou, vyřazováním písemností, včetně elektronické archivace a skartace,
- koordinovat a metodicky usměrňovat spisovou službu,
- provádět předarchivní péči o dokumenty zahrnující údaje chráněné podle přísl. právních předpisů, včetně zpracování návrhů příslušných právních předpisů /např. spisový řád/,
- zajišťovat průběh voleb po stránce archivace a skartace volební dokumentace,
- a zastupovat činnost podatelny v případě potřeby.
Co od vás očekáváme:
- minimálně vyšší odborné vzdělání se zaměřením na knihovnictví/archivnictví, případně i střední odborné vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
- znalost práce na PC,
- znalost předarchivní péče,
- dobré komunikační dovednosti a psychosociální odolnost.
Pokud máte VŠ vzdělání v oboru archivnictví, praxi v oblasti předarchivní péče nebo veřejné správě, je to velkou výhodou!
Co vám nabízíme:
Atraktivní benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna (sick days), pružná pracovní doba, příspěvky na stravování, rekreaci, penzijní připojištění, ošacení a odměny za pracovní a životní výročí,
Podporu a kvalitní zaškolení: možnost trvalého vzdělávání/vstupní vzdělání, průběžná školení a semináře/, možnost profesního i osobního růstu.
Platové podmínky: tarif v platové třídě 9 v závislosti na počtu let odborné praxe, osobní příplatek 4.000-7000Kč/měs.+ možnost dalších příplatků dle zákona č. 262/2006 Sb..
Jak se přihlásit:
Podrobnosti k podání přihlášky i se všemi náležitostmi a celé znění inzerátu najdete na stránkách Úřadu městské části Brno-Bystrc v sekci volná pracovní místa a na úřední desce úřadu.
Bližší informace:
Pokud máte jakékoli dotazy o druhu práce neváhejte se obrátit na Mgr. Šárku Sedláčkovou, vedoucí odboru vnitřních věcí (tel. 604 536 628), otázky ohledně podání přihlášky vám ráda zodpoví pí. Krejčířová (tel. 603 266 981).
Těšíme se na Vaši přihlášku a na to, že se stanete součástí našeho pracovního kolektivu!