Hlavní účetní

Jméno/Firma
ALEF Distribution CZ, s.r.o.
Pracoviště
Pernerova 691/42, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
28. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte výzvu? Baví Vás finance, účetnictví, vedení lidí a chtěli byste být součástí organizace, která je ve svém oboru jednou z nejlepších na trhu? Do finančního oddělení hledáme novou kolegyni / kolegu, který bude mít na starosti vedení účetního oddělení, odpovědnost za měsíční a roční závěrky, audit, daňová přiznání všech relevantních daní, dodržování legislativy a daňových předpisů..


Co Vás u nás čeká?

  • Zajištění chodu účetního oddělení v pobočkách v CZ
  • Participace na měsíčních a ročních závěrkách poboček ve skupině
  • Personální zajištění účtárny v CZ
  • Vedení účetních, zajištění zastupitelnosti, vzdělávání podřízených
  • Zajištění včasného a správného účtování dokladů
  • Zajištění včasného a správného dokončení měsíčních a ročních závěrek
  • Provedení účetního auditu s určeným auditorem, vyhotovení výroční zrávy, zajištění jejího zveřejnění
  • Provedení daňového auditu s určeným daňovým poradcem, zajištění vyhotovení daňového přiznání k dani z příjmu
  • Vyhotovení přiznání k dani z přidané hodnoty
  • Sledování změn v legislativě, předkládání návrhů na změny v IS a procesech dle aktuální legislativy
  • Komunikace s úřady, auditory, daňovými poradci
  • Zajištění archivace účetních a daňových dokladů

Co bys měl umět a znát?

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Znalosti a zkušenosti na obodbné pozici minimálně 5 let
  • Dobré chápání statistických a analytických principů a procesů
  • Vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Dobré prezentační dovednosti
  • Trpělivost, tolerance a odolnost
  • Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí, znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni

A co Vám můžeme nabídnout?

  • Výkonové odměny
  • Přátelské prostředí, nadšený kolektiv
  • Spolupráce s nejlepšími specialisty v oboru
  • Práci v srdci Karlína v designových kancelářích, které byly oceněny titulem "kancelář roku 2018"
  • Služební vůz nebo roční kupon na MHD
  • Možnost pracovat občasně z domova a sick days
  • Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
  • Výuku anglického jazyka
  • Možnost multisport karty
  • Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost :)