FAKTURANT/KA – BACKOFFICE
Bonett Group a.s.
Křižíkova 237/36a, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
29. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
FAKTURANT/KA – BACKOFFICE
Jsme Bonett – společnost, která má ráda zelenou! Máme svou síť bio CNG stanic, ale také se věnujeme obchodování se zemním plynem, elektřinou a biometanem. V tuto chvíli rozšiřujeme tým a hledáme kolegu či kolegyni na pozici fakturant/ka – backoffice.
Co bude náplní Vaší práce?
Budete mít pod palcem:
- naše CNG karty a ostatní komodity (elektřina, plyn) – od prvotní evidence smluv, po zadání do systému a následnou správu měsíční fakturace – zadání faktury do systému, kontrola dat, předání k zaúčtování;
- zadávání a zpracování došlých a vydaných faktur;
- práci s doklady – pokladní doklady, výdejky, příjemky;
- administrativní úkony v rámci fakturace a komunikace s koncovými zákazníky – řešení dotazů ohledně faktur, záloh, přeplatků atp.;
- komunikaci s kolegy z odd. fakturace, obchodu či servisu.
- obsluhu zákaznického portálu – zadání a aktualizace dat v systému, změny dodavatelů, přepisy atp.
Jak si Vás představujeme? Máte:
- středoškolské vzdělání a vynikající ČJ;
- zkušenosti z Energo prostředí – víte co je záloha, platba za jistič a chcete se v tomto oboru dále rozvíjet;
- základní povědomí o účetnictví;
- zkušenost v IS Helios – není to podmínka, ale bude to pro Vás plus;
- 2 roky praxe jako fakturant/ka, na backoffice či v administrativě;
- perfektní znalost práce na PC a MS Excel;
- řidičský průkaz skupiny B;
- vynikáte samostatností, komunikativností, pečlivostí, proaktivitou a zodpovědností;
Rád/a se učíte nové věci a pokud k tomu dodáte trochu úsměvu a humoru, tak jste náš člověk.
Na co se u nás můžete těšit?
- stravenkový paušál ve výši 100 Kč/den, který Vám bude náležet od prvního dne;
- flexibilní pracovní dobu;
- Budete mít nárok na 4 týdny dovolené;
- Pracovní smlouva je na 1 rok, ale počítáme s jejím prodloužením;
- Po zkušební době na Vás čeká – 2x Sickday a karta Benefit Plus;
- Notebook a telefon i pro soukromé účely jsou samozřejmostí;
- Pracovat budete v našich kancelářích jak v Karlíně na Praze 8, tak v Klecanech na Praze-východ;
Nástup je možný IHNED.
Pojďte to zkusit k nám – zašlete nám svůj životopis a my Vás rádi přivítáme na osobním pohovoru.
V prvním kole se na Vás bude těšit naše HR Alena, v druhém kole se k ní přidá naše provozní ředitelka Blanka.
Těšíme se na Vás!