FAKTURANT/KA – BACKOFFICE

Jméno/Firma
Bonett Group a.s.
Pracoviště
Křižíkova 237/36a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
29. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

FAKTURANT/KA – BACKOFFICE

Jsme Bonett – společnost, která má ráda zelenou! Máme svou síť bio CNG stanic, ale také se věnujeme obchodování se zemním plynem, elektřinou a biometanem. V tuto chvíli rozšiřujeme tým a hledáme kolegu či kolegyni na pozici fakturant/ka – backoffice.

Co bude náplní Vaší práce?

Budete mít pod palcem:

  • naše CNG karty a ostatní komodity (elektřina, plyn) – od prvotní evidence smluv, po zadání do systému a následnou správu měsíční fakturace – zadání faktury do systému, kontrola dat, předání k zaúčtování;
  • zadávání a zpracování došlých a vydaných faktur;
  • práci s doklady – pokladní doklady, výdejky, příjemky;
  • administrativní úkony v rámci fakturace a komunikace s koncovými zákazníky – řešení dotazů ohledně faktur, záloh, přeplatků atp.;
  • komunikaci s kolegy z odd. fakturace, obchodu či servisu.
  • obsluhu zákaznického portálu – zadání a aktualizace dat v systému, změny dodavatelů, přepisy atp.

Jak si Vás představujeme? Máte:

  • středoškolské vzdělání a vynikající ČJ;
  • zkušenosti z Energo prostředí – víte co je záloha, platba za jistič a chcete se v tomto oboru dále rozvíjet;
  • základní povědomí o účetnictví;
  • zkušenost v IS Helios – není to podmínka, ale bude to pro Vás plus;
  • 2 roky praxe jako fakturant/ka, na backoffice či v administrativě;
  • perfektní znalost práce na PC a MS Excel;
  • řidičský průkaz skupiny B;
  • vynikáte samostatností, komunikativností, pečlivostí, proaktivitou a zodpovědností;

Rád/a se učíte nové věci a pokud k tomu dodáte trochu úsměvu a humoru, tak jste náš člověk.

Na co se u nás můžete těšit?

  • stravenkový paušál ve výši 100 Kč/den, který Vám bude náležet od prvního dne;
  • flexibilní pracovní dobu;
  • Budete mít nárok na 4 týdny dovolené;
  • Pracovní smlouva je na 1 rok, ale počítáme s jejím prodloužením;
  • Po zkušební době na Vás čeká – 2x Sickday a karta Benefit Plus;
  • Notebook a telefon i pro soukromé účely jsou samozřejmostí;
  • Pracovat budete v našich kancelářích jak v Karlíně na Praze 8, tak v Klecanech na Praze-východ;

Nástup je možný IHNED.

Pojďte to zkusit k nám – zašlete nám svůj životopis a my Vás rádi přivítáme na osobním pohovoru.

V prvním kole se na Vás bude těšit naše HR Alena, v druhém kole se k ní přidá naše provozní ředitelka Blanka.

Těšíme se na Vás!