Office manager/ka - Praha

Jméno/Firma
EUROALARM, spol. s r.o.
Pracoviště
Modřanská 283/80, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
29. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost EUROALARM je specializovaný velkoobchod zabezpečovací technikou s 10 pobočkami v ČR. Zastupuje přední světové firmy vyrábějící systémy elektrické zabezpečovací signalizace (PZTS), kamerové a monitorovací systémy (CCTV), systémy elektrické požární signalizace (EPS), stabilní hasicí zařízení (SHZ), přístupové a docházkové systémy (ACS), evakuační systémy a veřejné ozvučení (PAVA), nouzové osvětlení a vnější perimetrickou ochranu objektů.

Co vás čeká?

Komunikace s klienty, správa a vyřizování objednávek, příprava obchodních nabídek a smluv, tvorba cen a slevových akcí, kontakt s dodavateli, koordinace logistiky a regionálních provozoven společnosti.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

ÚSO, komunikativnost a profesionální vystupování, flexibilita, kreativita, podnikavost, samostatnost, znalost obchodních procesů.

Výhodou bude, pokud budete umět

Anglický jazyk, schopnost řízení kolektivu a znalost komponentů PZTS, EPS a CCTV výhodou.

Co vám můžeme nabídnout

Menší kolektiv, možnost dalšího vzdělávání a kariérního postupu, částečně flexibilní pracovní doba