Administrativní pracovník/ce
O pozici
Máte organizační schopnosti, jste spolehliví a chcete, aby věci fungovaly tak, jak mají? Baví vás administrativa i provozní zajištění, ale zároveň byste se rádi odborně rozvíjeli v oblasti pojištění? Pak pro vás máme zajímavou příležitost.
Hledáme osobu, která zajistí hladký chod naší pobočky v Brně v Černých Polích a poskytne profesionální podporu nejen návštěvám a kolegům, ale i našim specialistům v oblasti pojištění odpovědnosti. Tato pozice spojuje provozně-administrativní agendu s odbornějšími úkoly v oblasti pojištění a je ideální pro někoho, kdo už má první zkušenost s oborem a chce se v něm dál rozvíjet.
Nabízíme stabilní zaměstnání v příjemném prostředí, možnost profesního růstu a podporu při získání odborné zkoušky v oblasti pojištění.
Vaše pracovní náplň:
příprava podkladů a administrativní součinnost s oddělením pojištění odpovědnosti
elektronická archivace dokumentů - práce s databázemi a firemní dokumentací (zápis smluv)
uvítání návštěv, zajištění chodu recepce, podpora zaměstnanců
koordinace provozních záležitostí, komunikace s dodavateli
obsluha společných provozních zařízení - základní správa techniky, řešení poruch ve spolupráci s IT
evidence a přebírání/odeslání pošty - komunikace s kurýry, poštou a interní distribuce
evidence pokladny a objednávání kancelářských potřeb
příprava pravidelných přehledů - pro vedení a další úkoly zadané vedením společnosti
Co od vás požadujeme:
odborné zkoušky o pojištění a zajištění sk. V - úspěšné složení zkoušky během zkušební doby
organizační schopnosti - schopnost efektivně řídit více úkolů najednou a udržet si přehled
komunikační dovednosti - příjemné profesionální vystupování, schopnost komunikace s klienty i kolegy
zodpovědnost a pečlivost - důslednost při evidenci dokumentů, pokladny a docházky
samostatnost a týmová spolupráce - schopnost pracovat samostatně, ale zároveň spolupracovat s ostatními
znalost práce na PC - běžná administrativa (MS Office, práce s informačními systémy, e-mailová komunikace)
schopnost řešit provozní a technické záležitosti
flexibilita a proaktivní přístup
zkušenost v oblasti pojištění výhodou
Co vám nabízíme:
příjemné pracovní prostředí
zaměstnání na hlavní pracovní poměr
motivující finanční mzdu
25 dní dovolené a další benefity dle podmínek uskupení OK HOLDING
nástup možný ihned
Jak se přihlásit do výběrového řízení:
klikněte na oranžové tlačítko s nápisem „Mám zájem o nabídku“, které naleznete v pravém zeleném obdélníku
poté budete přesměrováni na elektronický odpovědní formulář, který vás provede vším, co je potřeba k výběrovému řízení doložit