Campaign Specialist Junior
O pozici
Zajímá tě digitální marketing a kampaně? Máš nadšení a chuť učit se nové věci? V PPC a RTB týmu máme dvě volné židle pro šikovné studenty na částečný úvazek. Pokud máš s marketingem nějakou zkušenost a chceš se toho ještě hodně naučit, dej nám o sobě vědět. A když nemáš konkrétní praxi? Dokaž nám, že je to tvůj dream job, který chceš dělat naplno.
Pozice: Part-time
Město: Brno
Jako student nebo absolvent to určitě znáš - bez zkušeností v životopise se zajímavá práce v oboru shání těžko. I proto jsou tato dvě volná místa v našich týmech tak výjimečná: Předchozí praxi můžeš nahradit entusiasmem a odhodláním se vzdělávat takříkajíc „za pochodu“.
Dokážeš nám, že to s marketingem myslíš vážně?
Jaké budou tvé úkoly
Máš jedinečnou možnost si vybrat, kam budeš v rámci Proficia směřovat - bude to svět PPC a reklamy na sociálních sítích, nebo RTB a programatické reklamy?
V každém případě se zapojíš do projektů pro známé české a slovenské brandy, a tak budeš mít možnost dostat se k zajímavým kampaním. Navíc se můžeš spolehnout, že budeš mít v zádech zkušené kolegy. Čím budeš trávit čas, ať už se rozhodneš pro kterýkoliv tým?
Řídit kampaně našich klientů. Budeš potřebovat znalosti kampaní v Google Ads, Skliku, Microsoft Advertisingu nebo třeba v Metě. Máš za sebou Google Ads Certifikaci? Super!
Vyhodnocovat úspěšnost v Google Analytics. Je potřeba umět zhodnotit hlavní reporty a dívat se na data komplexně. Bez analytického myšlení to nepůjde.
Sledovat nové trendy, učit se a testovat novinky. Chceme v týmu držet tu nejvyšší expertízu a rozvíjet know-how Proficia.
Postupně můžeš také připravovat strategie, které povedou ke skvělým výsledkům.
Co by ti nemělo chybět
Jsi nadšenec do marketingu a v ideálním případě máš za sebou i nějaké zkušenosti se správou kampaní. Nejdůležitější je ale tvůj zájem se učit a zlepšovat. Chybějící zkušenosti můžeš nahradit opravdovým zapálením.
Orientuješ se v základních metrikách a rozumíš tomu, co znamenají. ROI, PNO a další písmenka pro tebe nejsou naprostá neznámá.
Je na tebe spolehnutí. Dodržuješ deadliny a co řekneš, to platí. Je s tebou radost pracovat i komunikovat. Pracujeme hodně s online nástroji, tasky delegujeme v Asaně a poctivě trackujeme čas.
Máš chuť zkoušet nevyzkoušené. Víš, že se ve tvém oboru pořád něco děje, proto tě baví objevovat novinky, testovat je a neustále se vzdělávat.
Dokážeš zužitkovat svoje znalosti. Dobrá čísla a znalosti někdy nestačí. Potřebujeme je umět ukázat, vysvětlit a nadchnout pro ně. Pokud máš za sebou nějaké projekty, nebo se jinak prezentuješ, pošli nám ukázku spolu s tvým CV.
Co tě čeká v týmu
MAIRA tým
MAIRA je náš tým performance profíků, který se od letoška může pyšnit vlastní značkou. Stále je součástí skupiny Proficio - jen v oranžové a zelené. PPC a social specialisté nejsou jen klikači. Jsou to výkonní strážci ve světě online reklamy. Členy jejich týmu už ani na prstech obou rukou nespočítáš a stejně jako roste celý tým, roste i jejich know-how. Jsou to strategičtí rádci, na klientův byznys se koukají komplexně a posouvají ho stále dál. Slovo nejde pro ně neexistuje - neustále se rozvíjíme, testujeme nová řešení a varianty kampaní, automatizujeme a zefektivňujeme. Několik let za sebou jsme Google Premier Partnerem a díky tomu máme přístup k nejnovější datům, betám i konzultacím přímo s Google.
RTB tým
RTB tým se stará o programmatic nákup reklamních ploch pro klienty Proficia. Jedná se především o brand awareness kampaně, ve kterých se snažíme zaujmout a být vidět. Využíváme nástroje, jako je třeba Google Marketing Platform - především DV360 a CM360, ale také AdForm.
Každý člen týmu má na starosti své klienty, o které se stará od A do Z - od návrhu strategie a mediaplánu přes nastavení až po pravidelnou optimalizaci a vyhodnocení.
Programmatic je pestrý a dynamický obor a my se neustále rozvíjíme, abychom s ním drželi krok a nabídli našim klientům to nejlepší. Naším denním chlebem jsou displejové a YouTube kampaně, dostaneme se ale i k perličkám, jako jsou online rádia, Spotify nebo DOOH.
Co nabízíme
Především velmi zajímavou příležitost být součástí úspěšné marketingové společnosti, která za 10 let působení vyrostla v hlavního lokálního lídra oboru a expanduje na západ.
Na benefity určitě nezapomínáme a hodně dbáme na work-life balance. Můžeš využívat nejen multisportku a firemní lekce jógy, ale třeba i odborné konzultace v rámci psychohygieny.
Každopádně věříme, že benefity nejsou ten důvod, proč lidé do Proficia nastupují a proč u nás i spoustu let zůstávají. Rozhodně dostaneš vše potřebné, aby ses cítil dobře. Ale to hlavní, co nabízíme, je:
Volnost a důvěra. Pracovní dobu si přizpůsobíš svým potřebám. Netrváme na tom, že musíš sedět v kanceláři od osmi do pěti.
Patřičné ohodnocení. Jak už jsme psali, makáme a jedeme naplno. Zároveň ale víme, že za tvrdou práci musí přijít patřičná odměna. U nás to není jen klasická fráze, a tak konkrétní možnosti probereme na pohovoru.
Vzdělávání. Rozvoj lidí je pro nás priorita i nezbytnost. Proto o něm pouze nemluvíme, ale reálně se každý v týmu může rozvíjet v mnoha různých směrech relevantních k jeho práci.
Inovace a nápady. Naším cílem je se neustále posouvat. Nejen v tom, jak silné je naše marketingové know-how, ale také jak fungujeme interně. Pokud jsi iniciativní člověk, co má nápady a chce věci měnit k lepšímu, prostor u nás určitě dostaneš.
Ambiciózní tým, se kterým se rozhodně nebudeš nudit. Rutina nám určitě nehrozí, protože nás ženou naše sny být lepší.
A k tomu máme samozřejmě i teambuildingy a jiné srandy. Na to, jak se po práci umíme bavit, se podívej na náš Instagram.