Výběrové řízení - vedoucí oddělení ochrany prostředí a krajiny

Jméno/Firma
Městská policie Trutnov
Pracoviště
Trutnov
Plat
21 000 Kč - 30 000 Kč
Vytvořeno
30. 5. 2025

O pozici

Výběrové řízení - vedoucí oddělení ochrany prostředí a krajiny

Město Trutnov - Městský úřad Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa vedoucího úředníka - vedoucí oddělení ochrany prostředí a krajiny na Odboru životního prostředí Městského úřadu Trutnov.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

  • fyzická osoba, která je státním občanem České republiky

  • občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

  • případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (§ 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění)

  • dosáhla věku 18 let 

  • je plně svéprávná

  • je bezúhonná (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a/ pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b/ pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena)

  • ovládá český jazyk.

Kvalifikační předpoklady:  

  • vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v oblasti životního prostředí (ekologie a ochrana prostředí, lesní hospodářství apod.)

Další požadavky:

  • praxe ve vedoucí funkci 

  • znalost problematiky obecního zřízení výhodou

  • praxe ve veřejné správě výhodou

  • komunikační, organizační a řídící schopnosti

  • schopnost analytického a koncepčního myšlení

  • znalost práce s PC 

  • flexibilita, pečlivost, analytické myšlení, ochota dále se vzdělávat

Náplň práce zahrnuje mj.:

  • koordinace a řízení oddělení ochrany prostředí a krajiny na Odboru životního prostředí MěÚ Trutnov,

O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat Ing. Vendelína Žačoka, vedoucího Odboru životního prostředí MěÚ Trutnov, tel. 499 803 246, e-mail: zacok@trutnov.cz.

Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 10. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění (platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč). 

Nabízíme:

  • práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání

  • pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy

  • osobní ohodnocení

  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění

  • stravenky v hodnotě 115 Kč 

  • peněžní odměny při pracovním a významném životním výročí

  • peněžní odměny při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy

  • příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy

  • příspěvek na ošacení

  • 25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna,

… mimo výše uvedené dále nabízíme:

Předpokládaný nástup 01.07.2025 nebo dle dohody, na dobu neurčitou

Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 06.06.2025 do 12:00 v označené obálce „NEOTEVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VODD ŽP“.

Místo a způsob podání přihlášek:

  • osobně do podatelny MěÚ Trutnov, 

  • elektronicky datovou schránkou, popř. na adresu podatelna@trutnov.cz, nebo

  • písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov

Náležitostí přihlášky: 

  • jméno, příjmení, titul 

  • datum a místo narození 

  • státní příslušnost 

  • místo trvalého pobytu 

  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu 

  • kontaktní telefon a e-mail

  • datum a podpis,

  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

K přihlášce připojte:

a) strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (včetně těch, které se týkají správních činností), 

b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; 

c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

d) osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na občany narozené po 01.12.1971. 

Doklad podle písm. b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy. 

Vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky tohoto výběrového řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni telefonicky k účasti na výběrovém řízení. Zájemci o výše uvedenou pozici musí vzít na vědomí, že si vyhlašovatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení, a rozhodnout o tom, kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu.

Kontakt: 

telefon 499 803 110 nebo 499 803 114, 

e-mail: dvorackova.ludmila@trutnov.cz nebo geislerova@trutnov.cz. 

Ing. Jan Seidel v. r. 

tajemník Městského úřadu Trutnov