Specialista zákaznického servisu

Jméno/Firma
Alshaya Czech s.r.o.
Pracoviště
Národní 135/14, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
30. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Vytvořte úsměv na tváři našich zákazníků.

Hledáme energického a komunikativního kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznického servisu. Vášní pro módu a wellness, skvělé komunikační schopnosti a touha pomáhat – to jsou vlastnosti, které hledáme u našeho nového kolegy/kolegyně!

Co bude Vaším úkolem?

  • Komunikace s našimi zákazníky: Budete prvním kontaktem pro naše zákazníky převážně e-mailem.
  • Vaším úkolem bude s úsměvem a profesionalitou odpovídat na jejich dotazy a řešit jejich požadavky.
  • Spolupráce s týmem: Budete úzce spolupracovat s kolegy a manažery, abyste společně našli ta nejlepší řešení pro naše zákazníky.
  • Řešení reklamací a vracení zboží: Budete se starat o hladký průběh reklamací a vracení zboží, aby naši zákazníci věděli, že se na nás mohou spolehnout.
  • Zpracování reportů a online statistik

Co od Vás očekáváme?

  • Spolehlivost, samostatnost a flexibilitu
  • Skvělé organizační schopnosti
  • Základní znalost MS Office
  • Zkušenosti se zákaznickým servisem Magento, ZenDesk (výhodou)
  • Příjemné vystupování a pozitivní přístup
  • Komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem
  • Zkušenosti z on-line světa (výhodou)
  • Klidná a příjemná povaha

Co Vám nabízíme?

  • Nástup dle dohody - zástup za matěřskou
  • Možnost home office
  • Smlouva na HPP
  • Příjemné pracovní prostředí – kde se budete cítit jako doma.
  • Sleva na všechny naše produkty – abyste si mohli dopřát trochu luxusu.
  • Přátelský a inspirativní kolektiv – kde se budete cítit jako součást rodiny.
  • Firemní akce a pravidelná školení – abyste se neustále rozvíjeli.

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte a zašlete nám svůj životopis.

Těšíme se na Vaši odpověď!