Service Management Customer Development
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici
Service Management Customer Development
V současné době hledáme pozici pro naši pobočku v Brně nebo Moravském Krumlově s nástupem co nejdříve.
Láká Vás svět obchodu?
Pro tuto pozici hledáme motivovaného, ambiciózního managera se sportovním duchem, pro kterého je odmítnutí startovací čára a první krok k úspěchu. Uchazeč musí mít silnou orientaci na stanovené měsíční cíle (KPI), jejich vyhodnocování se svým týmem a neustále zlepšování již dosažených výsledků. S touto pozicí získáte možnost se realizovat, prostor vytvořit nové obchodní příležitosti, a na oplátku Vám poskytneme podporu a možnost se dále vzdělávat a vyvíjet.
Co Vás u nás čeká?
- Akvizice nových zákazníků - aktivní vyhledávání obchodních příležitostí a navazování nových spoluprací v Česku i na Slovensku, plnění stanovených KPI. Průzkum trhu.
- Zodpovědnost za obchodní oddělení – příležitost flexibilně a zcela svobodně vybudovat nový obchodní tým.
- Vedení projektového týmu – koordinace a podpora projektových managerů, spolupráce při tvorbě cenových nabídek.
- Převzetí obchodního zastoupení slovenské pobočky - podpora obchodního růstu a rozvoje našeho klientského portfolia na Slovensku.
- Péče o stávající zákazníky – budování a udržování obchodních vztahů, hledání nových řešení a příležitostí, zefektivňování již zavedených procesů a poskytovaných služeb.
Co od Vás očekáváme?
- Abyste byl dravec s obchodním duchem, který se nebojí výzev
- Zkušenosti v obchodě, logistice či obalovém průmyslu
- Pokročilou znalost MS Office. Analýza dat a jejich vyhodnocování by Vám měli být blízké
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Systematickou práci, komunikační a prezenční dovednosti
- Řidičský průkaz skupiny „B“
Co Vám nabízíme?
- Rozmanitá a zodpovědná role v úspěšné firmě s mezinárodním zaměřením
- Atraktivní, motivační systém odměňování přímo ovlivněný Vašimi výsledky
- Flexibilní pracovní doba - 25 dní dovolené a 3 dny sick days zajišťují zdravou rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem
- Notebook, mobilní telefon, služební vůz i pro soukromé účely
- Rozmanité zaměstnanecké benefity (stravenky, jazykové kurzy, věrnostní bonus, příspěvky zaměstnavatele k důležitým životním událostem a další)
- Pracovní prostředí, které se vyznačuje vzájemným uznáním, silným zaměřením na zákazníka a praktickým přístupem.
Pokud Vás výše uvedená pozice zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, ozvěte se nám! K Vašemu CV prosím přiložte i motivační dopis.
Těšíme se na Vaši přihlášku a na možnost společně budovat úspěšnou budoucnost.