Service Management Customer Development

Jméno/Firma
Deufol Česká republika s.r.o.
Pracoviště
Plynárenská 499/1, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
30. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme kolegu/kolegyni na pozici

Service Management Customer Development

V současné době hledáme pozici pro naši pobočku v Brně nebo Moravském Krumlově s nástupem co nejdříve.

Láká Vás svět obchodu?

Pro tuto pozici hledáme motivovaného, ambiciózního managera se sportovním duchem, pro kterého je odmítnutí startovací čára a první krok k úspěchu. Uchazeč musí mít silnou orientaci na stanovené měsíční cíle (KPI), jejich vyhodnocování se svým týmem a neustále zlepšování již dosažených výsledků. S touto pozicí získáte možnost se realizovat, prostor vytvořit nové obchodní příležitosti, a na oplátku Vám poskytneme podporu a možnost se dále vzdělávat a vyvíjet.

Co Vás u nás čeká?

  • Akvizice nových zákazníků - aktivní vyhledávání obchodních příležitostí a navazování nových spoluprací v Česku i na Slovensku, plnění stanovených KPI. Průzkum trhu.
  • Zodpovědnost za obchodní oddělení – příležitost flexibilně a zcela svobodně vybudovat nový obchodní tým.
  • Vedení projektového týmu – koordinace a podpora projektových managerů, spolupráce při tvorbě cenových nabídek.
  • Převzetí obchodního zastoupení slovenské pobočky - podpora obchodního růstu a rozvoje našeho klientského portfolia na Slovensku.
  • Péče o stávající zákazníky – budování a udržování obchodních vztahů, hledání nových řešení a příležitostí, zefektivňování již zavedených procesů a poskytovaných služeb.

Co od Vás očekáváme?

  • Abyste byl dravec s obchodním duchem, který se nebojí výzev
  • Zkušenosti v obchodě, logistice či obalovém průmyslu
  • Pokročilou znalost MS Office. Analýza dat a jejich vyhodnocování by Vám měli být blízké
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Systematickou práci, komunikační a prezenční dovednosti
  • Řidičský průkaz skupiny „B“

Co Vám nabízíme?

  • Rozmanitá a zodpovědná role v úspěšné firmě s mezinárodním zaměřením
  • Atraktivní, motivační systém odměňování přímo ovlivněný Vašimi výsledky
  • Flexibilní pracovní doba - 25 dní dovolené a 3 dny sick days zajišťují zdravou rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem
  • Notebook, mobilní telefon, služební vůz i pro soukromé účely
  • Rozmanité zaměstnanecké benefity (stravenky, jazykové kurzy, věrnostní bonus, příspěvky zaměstnavatele k důležitým životním událostem a další)
  • Pracovní prostředí, které se vyznačuje vzájemným uznáním, silným zaměřením na zákazníka a praktickým přístupem.

Pokud Vás výše uvedená pozice zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, ozvěte se nám! K Vašemu CV prosím přiložte i motivační dopis.

Těšíme se na Vaši přihlášku a na možnost společně budovat úspěšnou budoucnost.