Pravá ruka týmu
O pozici
Hledáš různorodou práci v srdci firmy?
Jsme tři české společnosti - Proficheck, Bytecheck a VISIapp.cz, které společně proměňují sny klientů o bezvadném bydlení v realitu. Jsme tým s vášní pro perfektní stavby a životní prostředí v nich.
Máme vysoké etické standardy a důraz klademe na smysluplnost práce v každém směru.
Pravá ruka týmu
Zvládáš s lehkostí přepínat mezi různými činnostmi?
Komunikace s lidmi je pro tebe hračka?
Najdeš si úkoly a dotáhneš je do konce?
Pokud je tvoje odpověď 3x „ano“, budeme si rozumět.
Hledáme někoho, kdo se u nás postará o:
Hladký chod online/offline kanceláře
Řešení admin úkolů na denní bázi
Blaho našich lidí - současných i budoucích, studentů na stážích a exkurzích
Pořádek ve smlouvách a objednávkách, podkladech pro fakturaci, atd.
Co si pod tím představit konkrétně? Tady jsou příklady.
Hladký chod kanceláře
znamená, že pošta odejde včas a tam, kam má. Že budou správná loga na dveřích, na bundách i na webu. Že tiskárna bude tisknout, lampička svítit, na schůzku s klientem bude zarezervovaná zasedačka. Na společný meeting připojená IT technika a ovoce na stole.
Řešení admin úkolů
znamená, že prasklé sklo na firemním autě bude zase jako nové. Že kolega bude mít zítra na jednání vizitky, a to i přesto, že si na ně vzpomněl dnes odpoledne. Že cenová nabídka doputuje včas a na správné místo. Že vybereš a zkoordinuješ fotografa, aby přijel včas.
Blaho našich lidí
znamená, že budou mít naši kolegové včas firemní oblečení i funkční e-mail pro svou práci. Že budeme vědět, kdy popřát k narozeninám jak jim, tak i klientům. Že si studenti na ČVUT a VUT budou vyprávět, jakou super exkurzi na některé z našich staveb zažili. Že se společně několikrát do roka vypravíme na teambuilding.
Pod pořádkem ve smlouvách a objednávkách
si představujeme, že spolehlivě najdeme scan finálních verzí podepsaných smluv na všech zakázkách. Že si zkrátka spolehlivě pohlídáš termíny, klienty i kolegy a budeš vždy napřed.
Náš tým se postupně, ale jistě rozrůstá, stále však jsme zvyklí si navzájem pomáhat a podporovat se. Práce u nás bude různorodá, plná výzev, žádná nuda. Rozsahem 80-100% úvazku, lokalita kancelář na Praze 5. Věříme, že osobně se řada věcí vyřeší snáz a rychleji, proto požadujeme fyzickou přítomnost v kanceláři min. v rozsahu 4hod/den, zbytek možnost práce z domova. Forma spolupráce (HPP / Dohoda / OSVČ) dohodou.
Co budeš potřebovat?
Dobré výsledky z minulé práce.
Selský rozum, zkušenosti v běžných životních situacích i umění poradit si v těch nových, potřebu dělat věci strukturovaně a dotahovat do konce, hlídat si termíny.
Angličtinu - schopnost domluvit se, ústně, po telefonu i písemně.
Znalost MS Office a ChatGPT, schopnost zorientovat se v různých systémech, aplikacích a prostředích, i další IT schopnosti jako např. zvládnout připojit kameru na online meetingu, využít AI pro automatický zápis ze schůzky, atd.
Řidičský průkaz a aktivní zkušenosti s řízením, ideálně po Praze, ale i mimo město.
Čeká tě přátelský a podporující přístup vedení i kolegů. Různorodá práce. Možnost podílet se na kultivaci trhu s nemovitostmi a rozšířit si v této oblasti znalosti.
Jsi to ty? Ozvi se nám. Napiš na kontakt@pfck.cz