TEAM LEADER CALL CENTRA–Zajišťování schůzek se stávajícími zákazníky
Prosperity Financial Services a.s.
Pražákova 1008/69, Brno
Plný
Bez maturity
Telekomunikace
2. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Máte zkušenosti s vedením aktivního call centra na pozici manažera, team leadera apod.?
Zvládnete si sestavit tým, zaškolit jej a vést k měřitelným výsledkům?
Máte obchodního ducha a není tak pro vás problém např. vytvořit funkční call skript, nebo ukázat svému týmu úspěšné domluvení schůzek v praxi?
Pokud jste si na předchozí otázky odpověděli kladně, tak možná hledáme právě vás!
Co by Vám nemělo chybět?
- Prokazatelná praxe na pozici vedoucího pracovníka aktivní linky,
- zkušenosti s náborem a vedením podřízených spolupracovníků,
- samostatnost a organizační schopnosti,
- odpovědnost za plnění vytyčených cílů.
Co bude vaší náplní práce?
- Budete se podílet na rozjezdu našeho interního call centra, a to zejména co se týče náboru, zaškolení a následného vedení spolupracovníků,
- ve spolupráci s obchodním oddělením vytvářet nejrůznější kampaně za pomocí kterých budete kolegům domlouvat schůzky s našimi stávajícími klienty tak, abychom jim mohli poskytnout co nejkomplexnější služby,
- všechny výstupy následně reportovat obchodnímu oddělení, potažmo vedení společnosti.
Co Vám nabízíme?
- Spolupráce a komunikace přímo s vedením společnosti,
- práce výhradně se stávajícími klienty společnosti-nebudete volat „studené kontakty“,
- vysokou míru seberealizace a uplatnění předchozích zkušeností,
- práci v mladé, rychle se rozvíjející společnosti, kde všichni táhneme za jeden provaz,
- perspektivu růstu,
- flexibilní pracovní dobu,
- za nadstandardní výkon získáte nadstandardní odměnu,
- společné teambuildingové akce,
- reprezentativní pracovní prostředí,
- interní vzdělávání.
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a nezapomeňte přiložit i motivační dopis. Těšíme se na setkání s vámi!