Specialista sociálních sítí

Jméno/Firma
Odštěpný závod Téma.21 s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Profese
Marketing, média a reklama
Požadované jazyky
Čeština, Slovenština
Vytvořeno
2. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do slovensko-českého mediálního projektu Téma.21 hledáme kolegu/yni který/á je duší (nebo i praxí) novinář, ale zajímá ho, jak prodat novinářskou práci na sociálních sítích. Starat se o sítě je u nás někdy docela dobrodružné – plán vydání článků nebo videí, které potřebujeme propagovat, se dynamicky mění. A přitom potřebujeme dostat informace ke čtenářům a divákům včas, kvalitně a jejich jazykem.

Co u nás budete dělat?

  • Spravovat a rozvíjet sociální sítě (FB a IG)
  • Hledat cesty, jak zaujmout rychle scrollující publikum našimi články, videi a audiem
  • Pracovat s grafickými nástroji (hlavně Canva)
  • Stříhat a titulkovat reelska
  • Vycházet z marketingové strategie zpracované dalšími členy týmu
  • Informovat redakci o dopadech a úspěšnosti propagace

Koho hledáme?

  • Máte cit pro jazyk a komunikaci (pokud navíc ovládáte i slovenštinu, je to velká výhoda)
  • Dokážete nastavit a držet tón komunikace
  • Umíte pracovat samostatně, ale zároveň se neztratíte v týmu
  • Nebojíte se zavolat kolegům, když potřebujete poradit, nebo někoho popohnat
  • Baví Vás sociální sítě a víte, jak fungují trendy a algoritmy
  • Znáte základy marketingu a PR
  • Jste časově flexibilní
  • Oceníme, pokud máte už něco za sebou, ale nevadí nám ani šikovný junior

Co nabízíme?

  • Nástupní mzdu ve výši 55.000 – 63.000 Kč (podle Vaší praxe)
  • Práci na plný úvazek v pracovním poměru s možností profesního růstu (ale umíme se dohodnout i na úvazek nižší, nejméně však 0,6)
  • Pět týdnů dovolené
  • Místo výkonu práce v Bratislavě, Praze nebo Brně
  • Možnost spoluutvářet nový mediální projekt s reálným dopadem
  • Nástup možný ihned (ale pokud si sedneme, rádi si na Vás i počkáme)

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám strukturovaný životopis a ideálně i ukázku Vaší práce (třeba post, kampaň, video, nebo profil, který spravujete).

Zároveň na max. jednu normostranu popište, co se Vám na naší dosavadní prezentaci na sociálních sítích líbí a co byste naopak dělal/a jinak.

Pokud nás zaslané materiály zaujmou, pozveme Vás k osobnímu setkání. V opačném případě Vám poděkujeme za zájem, každopádně se ale ozveme zpět.

Těšíme se!