Referent/referentka zákaznického servisu

Jméno/Firma
Rotor Clip s.r.o.
Pracoviště
Pražská 403, Budyně nad Ohří
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
2. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

REFERENT/-ka zákaznického servisu

Váš profil:

  • zkušenosti s prací se zákazníky
  • znalost Excel, Word, Outlook
  • výborné komunikační schopnosti v Aj (minimálně B2)
  • velice dobré organizační schopnosti, profesionální vystupování
  • analytické schopnosti: sběr a zpracování dat
  • schopnost se rozhodnout a používat nezávislý úsudek
  • umět pracovat samostatně, ale být i týmový hráč
  • samostatné uvažování a schopnost řešit nenadálou situaci

Náplň práce:

  • komunikace se zákazníky, potvrzování příchozích objednávek a správa přidělených zákaznických účtů
  • podle potřeby zpracování podkladů a vstupních dat pro ostatní oddělení společnosti
  • komunikace napříč celou společností Rotor Clip Group a jejich odděleními (logistika, kvalita, výroba, technologie, obchod)
  • práce s Microsoft Outlook, Excel, Word, interní ERP systém
  • multitasking, flexibilita a přizpůsobení se měnícím se požadavkům práce
  • být součástí týmu a proaktivně se podílet na zlepšování interních procesů

Nabízíme:

  • jistotu dlouhodobého zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • podporu a zaškolení
  • práci v příjemném kolektivu a tým spolupracovníků, kteří táhnou za jeden provaz
  • 25 dní dovolené
  • motivující finanční podmínky odpovídající odvedené práci
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
  • moderně vybavené pracoviště, příslušné softwarové programy
  • jazykové kurzy AJ v zaměstnání
  • pracovní doba 7 - 15 hod.
  • místo výkonu práce Budyně nad Ohří
  • dotované obědy přímo na pracovišti

Pohovor bude probíhat částečně i v anglickém jazyce.