Referent/referentka zákaznického servisu
Rotor Clip s.r.o.
Pražská 403, Budyně nad Ohří
Plný
Bez maturity
Angličtina
Prodej a obchod
2. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
REFERENT/-ka zákaznického servisu
Váš profil:
- zkušenosti s prací se zákazníky
- znalost Excel, Word, Outlook
- výborné komunikační schopnosti v Aj (minimálně B2)
- velice dobré organizační schopnosti, profesionální vystupování
- analytické schopnosti: sběr a zpracování dat
- schopnost se rozhodnout a používat nezávislý úsudek
- umět pracovat samostatně, ale být i týmový hráč
- samostatné uvažování a schopnost řešit nenadálou situaci
Náplň práce:
- komunikace se zákazníky, potvrzování příchozích objednávek a správa přidělených zákaznických účtů
- podle potřeby zpracování podkladů a vstupních dat pro ostatní oddělení společnosti
- komunikace napříč celou společností Rotor Clip Group a jejich odděleními (logistika, kvalita, výroba, technologie, obchod)
- práce s Microsoft Outlook, Excel, Word, interní ERP systém
- multitasking, flexibilita a přizpůsobení se měnícím se požadavkům práce
- být součástí týmu a proaktivně se podílet na zlepšování interních procesů
Nabízíme:
- jistotu dlouhodobého zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- podporu a zaškolení
- práci v příjemném kolektivu a tým spolupracovníků, kteří táhnou za jeden provaz
- 25 dní dovolené
- motivující finanční podmínky odpovídající odvedené práci
- možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
- moderně vybavené pracoviště, příslušné softwarové programy
- jazykové kurzy AJ v zaměstnání
- pracovní doba 7 - 15 hod.
- místo výkonu práce Budyně nad Ohří
- dotované obědy přímo na pracovišti
Pohovor bude probíhat částečně i v anglickém jazyce.