Asistentka obchodního oddělení
O pozici
Hledáme spolehlivou administrativní pracovnici/pracovníka do našeho týmu!
O nás:
Jsme dynamická společnost se sídlem v Kuřimi u Brna, která se věnuje výrobě kvalitních dětských hřišť. Hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se stane nedílnou součástí našeho týmu a podpoří nás v oblasti administrativy a prodeje.
Náplň práce:
Zpracování cenových nabídek pro zákazníky
Kompletní zpracování dokladů a nabídek pro veřejná výběrová řízení
Podpora výroby a prodeje
Administrativní činnosti spojené s obchodními aktivitami
Práce v ekonomickém systému Pohoda výhodou
Komunikace se zákazníky a dodavateli
Co od Vás požadujeme:
slušné chování a vystupování
minimálně středoškolské vzdělání
Zkušenosti s administrativní prací
Znalost práce na PC (MS Office / Libre Office )
Znalost ekonomického systému Stormware Pohoda výhodou
Samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
Dobré komunikační schopnosti
Co nabízíme:
Zajímavou práci v dynamické společnosti
Možnost profesního růstu
Příjemné pracovní prostředí
Možnost firemního automobilu
Flexibilní pracovní dobu (plný nebo částečný úvazek)
Motivující finanční ohodnocení
Pokud Vás naše nabídka zaujala, první kolo náboru můžete absolvovat okamžitě online - urychlíte tím proces náboru - zde:
https://forms.gle/wiMXpKVLBsRkws4w7
následně Vás budeme kontaktovat s výsledkem a dalším postupem.
Případně zašlete svůj životopis na e-mailovou adresu: miroslav.bulin@alestra.eu
Těšíme se na Vás!