Správce integrací (M/Ž) - vhodné i pro juniory

Jméno/Firma
Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
Pracoviště
Na vápence 915/14, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
3. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

SPCSS je státní podnik zajišťující služby od nejnižší úrovně housingu v našich vlastních datových centrech až po hosting s plnou správou poskytované infrastruktury, platformy či aplikace v rámci cloudových služeb IaaS, PaaS a SaaS.

Do oddělní identit a integrací hledáme šikovnou kolegyni/šikovného kolegu na pozici Správce identit a integrací. Není nutné umět vše, budete spolupracovat se zkušenějším kolegou. Potřeba je ale obecný přehled v oblasti IT a chuť na sobě pracovat a rozvíjet se.

Čím se budete jako správce identit zabývat?

  • Nasazovat, spravovat a podílet se na rozvoji nástrojů správy a řízení identit a integrační platformy;
  • navrhovat a realizovat propojení různých systémů skrze API;
  • spravovat a zavádět IDM, IAM (PAM);
  • poskytovat podporu a školit uživatele;
  • připravovat modely integrací, komunikačních schémat a mapování jednotlivých interface.

Co od Vás očekáváme?

  • Úplné SŠ vzdělání s maturitou;
  • základní orientaci v oblasti kybernetické bezpečnosti, především řízení identit;
  • zkušenosti s IDM a IAM výhodou;
  • praktická zkušenost se správou operačních systému Windows;
  • znalost Linux prostředí výhodou;
  • zkušenosti se správou aplikací (instalace, upgrade, technická podpora);
  • znalost serverové administrace (Windows/Linux) výhodou;
  • znalost protokolů (Oauth, SAML, OIDC, LDAP) výhodou;
  • zkušenosti s datovými typy (JSON, XML, SOAP, API) výhodou;
  • znalost Rest API nebo GraphQL;
  • znalost skriptovacího jazyka Python nebo PowerShell, BASH a podobně – nevyvíjíme vlastní SW, ale psaní scriptů k nabízené pozici neodmyslitelně patří;
  • znalost anglického jazyka na úrovni čtení dokumentace;
  • schopnost vytvářet a udržovat technickou dokumentaci;
  • předchozí praxe na obdobné pozici výhodou;
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost;
  • příjemné vystupování, proaktivní přístup.

Co od nás získáte?

  • Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a praxe;
  • 30 dnů volna (25 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna);
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
  • příspěvek na očkování, příspěvek na MHD;
  • Cafeterie - příspěvek na volnočasové aktivity (dovolená/sport/kultura);
  • odměny za doporučení nových kolegů;
  • Home office a flexibilní pracovní doba;
  • stravování v prostředí budovy (jídelna, podniková prodejna);
  • vzdělávání, rozvojové kurzy, jazykové kurzy;
  • MultiSport kartu;
  • veškerou IT techniku;
  • možnost mobilního telefonu nebo převodu telefonního čísla pod podnikového operátora s výhodami pro rodinné příslušníky;
  • práci se zajímavými technologiemi v týmu kolegů, které jejich práce baví;
  • firemní akce (sportovní den, grilování, zážitkové odpoledne, bowling, vánoční večírek).