Obchodní asistent/ka - stavební trh
O pozici
HPP
Možnost nástupu ihned
Co Vás čeká?
Administrativní podpora obchodního oddělení a CEO společnosti.
Koordinace schůzek, kalendáře vedení, organizace služebních cest.
Správa a archivace dokumentace, příprava podkladů pro jednání, tvorba prezentací.
Komunikace s klienty, zajištění základní obchodní korespondence.
Dohlížení nad plynulým chodem kanceláře a spolupráce s ostatními odděleními.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
SŠ vzdělání, praxe v oboru stavebnictví, developmentu min.5 let.
Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail.
Komunikační dovednosti, spolehlivost, diskrétnost.
Uživatelská znalost MS Office, schopnost pracovat s firemními systémy.
Základní orientace ve stavební nebo obchodní dokumentaci výhodou.
ŘP sk.B a aktivní znalost AJ.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Perspektivní práci v inspirativním prostředí se skvělým týmem kolegů a zázemím stabilní a rostoucí společnosti.
Motivační mzdové ohodnocení.
Kompletní zaškolení.
Možnost profesního růstu.
Pružnou pracovní dobu.
Služební telefon a notebook.
23 dní dovolené.
Multisport kartu, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky.
Nástup možný ihned.
Místo výkonu práce Brno - Slatina
Pošlete nám svůj životopis na mail, nebo nám rovnou zavolejte.
+420 702 166 78
info@auklan.com