Obchodní asistent/ka - stavební trh

Jméno/Firma
AUKLAN, a.s.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
3. 6. 2025

O pozici

  • HPP

  • Možnost nástupu ihned

Co Vás čeká? 

  • Administrativní podpora obchodního oddělení a CEO společnosti.

  • Koordinace schůzek, kalendáře vedení, organizace služebních cest.

  • Správa a archivace dokumentace, příprava podkladů pro jednání, tvorba prezentací.

  • Komunikace s klienty, zajištění základní obchodní korespondence.

  • Dohlížení nad plynulým chodem kanceláře a spolupráce s ostatními odděleními.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • SŠ vzdělání, praxe v oboru stavebnictví, developmentu min.5 let.

  • Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail.

  • Komunikační dovednosti, spolehlivost, diskrétnost.

  • Uživatelská znalost MS Office, schopnost pracovat s firemními systémy.

  • Základní orientace ve stavební nebo obchodní dokumentaci výhodou.

  • ŘP sk.B a aktivní znalost AJ.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Perspektivní práci v inspirativním prostředí se skvělým týmem kolegů a zázemím stabilní a rostoucí společnosti.

  • Motivační mzdové ohodnocení.

  • Kompletní zaškolení.

  • Možnost profesního růstu.

  • Pružnou pracovní dobu.

  • Služební telefon a notebook.

  • 23 dní dovolené.

  • Multisport kartu, výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky.

  • Nástup možný ihned.

  • Místo výkonu práce Brno - Slatina

Pošlete nám svůj životopis na mail, nebo nám rovnou zavolejte.

  • +420 702 166 78

  • info@auklan.com