Specialista podpory platebních terminálů se super benefity!

Jméno/Firma
Global Payments Europe, s.r.o.
Pracoviště
V olšinách 626/80, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
3. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jste komunikativní, rádi pomáháte zákazníkům, domluvíte se anglicky a jste ochotni pracovat v nonstop směnném provozu? Pak jste pro nás ideálním kandidátem!

Připojte se k našemu týmu a získejte možnost rozvíjet svou kariéru v perspektivní společnosti!

VHODNÉ PRO ABSOLVENTY: rádi v týmu přivítáme a zaučíme i juniora!

Jak si můžete představit Váš typický pracovní den?

Pracovní den je plný interakcí s klienty. Vaší hlavní rolí je poskytovat komplexní podporu obchodníkům, kteří mají platební terminál nebo platební bránu v rámci České republiky a Slovenska. Snažíte se zodpovědět jejich otázky, vyřešit jejich problémy a nabídnout rady a pomoc.

Můžete se setkat s různými dotazy od klientů, které se týkají platebních systémů, technických potíží nebo nastavení zařízení. Sledujete také příchozí emailovou komunikaci od klientů. Zpracováváte jejich dotazy, poskytujete jim informace a řešíte případné požadavky.

Během dne se také věnujete řešení standardních i nestandardních požadavků klientů. To zahrnuje poskytování servisu a poradenství, pomáháte při nastavení a úpravách platebních terminálů a SoftPOS zařízení. V případě závad se snažíte najít řešení a provádíte potřebné změny a aktualizace.

Mezi Vaše další činnosti patří i:

  • monitoring, ověřování a úpravy transakcí na platebních terminálech a platební bráně
  • ověřování proplácení transakcí obchodníkům
  • vysvětlování nových produktů a funkcionalit našim zákazníkům
  • blokace platebních karet vydaných v ČR
  • řešení dotazů a reklamací ze strany bank
  • průběžné prohlubování znalostí o produktech a službách společnosti

Jak si Vás představujeme?

Máte češtinu či slovenštinu na úrovni rodilého mluvčíhoanglicky se domluvíte. Mezi Vaše přednosti patří komunikační dovednosti, orientace na zákazníka, profesionalita, vstřícnost, schopnost týmové práce, schopnost řešit problémy.

S počítačem si poradíte na běžné uživatelské úrovni - MS Office /Excel, Word, Outlook/, Google.

Výhodou je, ale ne nutností, pokud máte zkušenosti z call centra.

Co je nezbytné na této pozici?

Ochota práce v nonstop směnném provozu na dvanáctihodinových směnách (denní, noční, víkendy, svátky) a schopnost zvládat stresové situace. Rovněž čistý trestní rejstřík je nezbytný.

Pokud jste přečetli až sem pracovní inzerát, je možné, že jste ten pravý/pravá na tuto pozici a měli byste si tedy přečíst i o tom, co jsme si pro Vás připravili:

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • kariérní řád, který Vám umožní posun v rámci pracoviště, zvýšení mzdy a šanci naučit se dalším věcem
  • roční bonus do výše 10%
  • příspěvek 18000,- Kč ročně na dovolenou, sport aj.
  • hybridní pracovní režim po zaučení (1 den v týdnu na homeoffice)
  • 5 týdnů dovolené + 5 dodatečných dnů volna
  • stravenky v hodnotě 123,- Kč za odpracovaný den plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek na penzijní pojištění 2500,-Kč měsíčně po zkušební době
  • péči o duši: neomezená možnost využití služeb Soulmio (možnost online anonymních konzultací s psychoterapeuty)
  • online lékařská poradna uLékaře
  • občerstvení na pracovišti

Sídlíme přímo na metru A - Strašnická.

Neváhejte a zašlete nám svoje CV!