Specialista podpory platebních terminálů se super benefity!
O pozici
Pracovní nabídka
Jste komunikativní, rádi pomáháte zákazníkům, domluvíte se anglicky a jste ochotni pracovat v nonstop směnném provozu? Pak jste pro nás ideálním kandidátem!
Připojte se k našemu týmu a získejte možnost rozvíjet svou kariéru v perspektivní společnosti!
VHODNÉ PRO ABSOLVENTY: rádi v týmu přivítáme a zaučíme i juniora!
Jak si můžete představit Váš typický pracovní den?
Pracovní den je plný interakcí s klienty. Vaší hlavní rolí je poskytovat komplexní podporu obchodníkům, kteří mají platební terminál nebo platební bránu v rámci České republiky a Slovenska. Snažíte se zodpovědět jejich otázky, vyřešit jejich problémy a nabídnout rady a pomoc.
Můžete se setkat s různými dotazy od klientů, které se týkají platebních systémů, technických potíží nebo nastavení zařízení. Sledujete také příchozí emailovou komunikaci od klientů. Zpracováváte jejich dotazy, poskytujete jim informace a řešíte případné požadavky.
Během dne se také věnujete řešení standardních i nestandardních požadavků klientů. To zahrnuje poskytování servisu a poradenství, pomáháte při nastavení a úpravách platebních terminálů a SoftPOS zařízení. V případě závad se snažíte najít řešení a provádíte potřebné změny a aktualizace.
Mezi Vaše další činnosti patří i:
- monitoring, ověřování a úpravy transakcí na platebních terminálech a platební bráně
- ověřování proplácení transakcí obchodníkům
- vysvětlování nových produktů a funkcionalit našim zákazníkům
- blokace platebních karet vydaných v ČR
- řešení dotazů a reklamací ze strany bank
- průběžné prohlubování znalostí o produktech a službách společnosti
Jak si Vás představujeme?
Máte češtinu či slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího a anglicky se domluvíte. Mezi Vaše přednosti patří komunikační dovednosti, orientace na zákazníka, profesionalita, vstřícnost, schopnost týmové práce, schopnost řešit problémy.
S počítačem si poradíte na běžné uživatelské úrovni - MS Office /Excel, Word, Outlook/, Google.
Výhodou je, ale ne nutností, pokud máte zkušenosti z call centra.
Co je nezbytné na této pozici?
Ochota práce v nonstop směnném provozu na dvanáctihodinových směnách (denní, noční, víkendy, svátky) a schopnost zvládat stresové situace. Rovněž čistý trestní rejstřík je nezbytný.
Pokud jste přečetli až sem pracovní inzerát, je možné, že jste ten pravý/pravá na tuto pozici a měli byste si tedy přečíst i o tom, co jsme si pro Vás připravili:
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- kariérní řád, který Vám umožní posun v rámci pracoviště, zvýšení mzdy a šanci naučit se dalším věcem
- roční bonus do výše 10%
- příspěvek 18000,- Kč ročně na dovolenou, sport aj.
- hybridní pracovní režim po zaučení (1 den v týdnu na homeoffice)
- 5 týdnů dovolené + 5 dodatečných dnů volna
- stravenky v hodnotě 123,- Kč za odpracovaný den plně hrazené zaměstnavatelem
- příspěvek na penzijní pojištění 2500,-Kč měsíčně po zkušební době
- péči o duši: neomezená možnost využití služeb Soulmio (možnost online anonymních konzultací s psychoterapeuty)
- online lékařská poradna uLékaře
- občerstvení na pracovišti
Sídlíme přímo na metru A - Strašnická.
Neváhejte a zašlete nám svoje CV!