Referenta/ka, oddělení sekretariát odboru kancelář úřadu
O pozici
Pracovní nabídka
Oznámení o volném pracovním místu
Městská část Praha 3 přijme referenta/ku, oddělení sekretariát odboru kancelář úřadu.
Platová třída 10 (v rozmezí od 24 790,--Kč do 35 770,--Kč podle započitatelné praxe, zaručený plat ve výši 33 280,--Kč) dle ustanovení § 8 nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 7 000,-- Kč do 17 000,--Kč. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dohodou.
Požadavky na vzdělání: vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 466/2024.
Další požadavky: dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, pečlivost, psychická odolnost, časová flexibilita.
Hlavní náplň práce: zajištění ucelené agendy uvolněných členů ZMČ, vedení spisové služby, organizace jednání (příprava podkladů), příprava materiálů do RMČ a ZMČ, vyhotovování zápisů z jednání, porad atd.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits nebo MultiSport (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, DIP) nebo na životní pojištění, služební telefon, zvýhodněné partnerské SIM, příspěvek na MHD.
Forma přihlášky: přihlášky včetně profesního životopisu a kopie dokladu nejvyššího dosaženého vzdělání zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře nejpozději do 20. 6. 2025. V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucí oddělení sekretariát odboru kancelář úřadu paní Bc. Marcelu Kosovou, tel:. 222 116 272.