Zákaznická podpora AlzaNEO se slovenštinou

Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
4. 6. 2025

O pozici

  • Kanceláře Praha

  • Plný úvazek

  • Služby

Jsme tým srdcařů, který pro své “Alzí zákazníky” přináší inovativní služby s nadstandardní kvalitou plnění.

Služba AlzaNEO je na trhu unikátní - umožňuje zákazníkům pronajmout si nejnovější notebooky, telefony nebo počítače bez vysokých nákladů. Roste rychle a mění zvyklosti českých (a slovenských) zákazníků.

Hledáme do týmu slovensky hovořící posilu.

Jsi organizačně zdatný/á, baví Tě administrativa, práce se zákazníky a jsi rodilý mluvčí ? Přidej se k nám a zjisti, čím je služba AlzaNEO výjimečná.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Na flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku s možností home office (1 den v týdnu).

  • Můžeš využít super benefity:

    • zaměstnanecké slevy na Alze,

    • koupit si oběd za stravenky v hodnotě 137 Kč,

    • Multisport kartu,

    • příspěvek 500 Kč/měsíc na Benefit plus,

    • příspěvek na psychologickou a právní poradnu,

    • levnější tankování na MOL benzinkách.

  • Na moderní kanceláře přímo v pražských Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, dát si skvělou kávu, snídani i svačinu, a to vše klidně v doprovodu tvého domácího mazlíčka.

  • Tvůj pravidelný rozvoj, na který nezapomínáme. Nabízíme celou škálu školení a možnost rotací na jiná oddělení.

Co všechno budeš mít pod palcem?

  • Poskytování odborného poradenství ke službě AlzaNEO pro nové i stávající zákazníky.

  • Komunikace hlavně přes e-mail (cca 80 %) a částečně telefonicky (cca 20 %) a to ve slovenštině.

  • Úzká spolupráce s Key Account Managerem při dokončování obchodních případů.

  • Tvorba cenových nabídek, zpracování objednávek.

  • Běžná administrativa a pravidelné reporty nadřízenému.

Hodíš se k nám do týmu?

  • Máš slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího - slovem i písmem.

  • Máš zkušenosti z administrativy, obchodu, back office nebo bankovnictví.

  • Zákazník a jeho spokojenost jsou pro Tebe prioritou.

  • Umíš dobře komunikovat - slovem i písmem.

  • Zvládáš práci s MS Office a umíš si najít potřebné informace.

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

Jako první se Ti ozve naše HR po telefonu.

Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.

Jdeš do toho s námi? Pošli nám CV a pojďme si o tom popovídat!

Máš dotaz? Napiš mi na lukas.trojan@alza.cz