export administrátor
O pozici
Pracovní nabídka
Jestli Vás zajímá oblast exportu, máte v ní nějaké zkušenosti a rádi se uplatníte i jako back office podpora exportního týmu, nabízíme Vám zajímavou pracovní příležitost a fajn kolektiv.
Co vás čeká?
• Koordinace exportních objednávek obchodního zboží, prověřování dostupnosti zboží
• Komunikace se zákazníky
• Podpora exportnímu obchodnímu oddělení
• Administrace obchodních případů: vyřízení potřebné dokumentace, příprava podkladů pro fakturaci a reporting, zadávání dat do systému
• Aktivní práce s MS 365 – zejména dobrá znalost MS Outlook a Excel bude nezbytností
Co byste měl/a mít?
• Odpovídající vzdělání: VŠ nebo SŠ ekonomického/obchodního směru.
• Zkušenosti: 2 roky praxe na obdobné pozici (obchodní administrativa)
• Angličtina aktivní slovem a písmem – úroveň B2
• Dobrá znalost MS outlook a excel
• Výborná čeština
Bonusové body pro Vás:
• Znalost ERP systémů: MS Dynamics, Navision
Jaký byste měl/měla být?
• Detailista s odpovědností: Precizní, trpělivý/á, spolehlivý/á
• Týmový hráč: Rádi spolupracujete, ale umíte pracovat i samostatně
Co Vám nabídneme?
• Pevné zázemí: Stabilní firma s rodinnou atmosférou a možností růstu
• Pracovní smlouva na dobu neurčitou: Po zkušební době a roční smlouvě
• Flexibilní pracovní doba: Sami si nastavíte, kdy začínáte a končíte. Jádro 9:00-15:00
• Místo výkonu práce: Brno – Královo Pole, v moderním pracovním prostředí
Naše benefity? Těšit se můžete na:
• 5 týdnů dovolené: Protože víme, jak je důležitý odpočinek.
• 3 sick days: Zdraví je na prvním místě.
• Roční bonusy: Pracujte s námi a Vaše úsilí bude odměněno.
• Stravenkový paušál: Peněžitý příspěvek na stravování.
• MultiSport karta nebo Pluxee Flexi karta: Udržujte se v kondici nebo užívejte kultury s naším příspěvkem.
• Skvělé pracovní prostředí: Káva, kuchyňka a jídelna.
Pokud jste připraveni udělat další krok ve své kariéře, přidejte se k nám a pomozte nám budovat lepší budoucnost!