Asistent/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme developerská společnost zabývající se modernizací komerčních objektů, jejich pronajímáním a správou a dále také přípravou revitalizace brownfieldů určených pro komerční a rezidenční projekty.
Pro podporu našeho budoucího růstu hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Asistentka
Náplň práce:
- organizace schůzek vedení společnosti
- zajištění chodu kanceláře, péče o zázemí (kuchyňka, zasedací místnosti, obsluha kopírky, nákupy)
- běžná administrativní agenda (evidence smluv, pošty, datové schránky, podklady pro účetnictví, apod.)
- Evidence a zpracování faktur, objednávek a smluv, příprava účetních podkladů pro jejich zpracování
- vedení hotovostní pokladny
- Kompletní zpracování interní a externí korespondence včetně datové schránky
- Ukládání a uchovávání dokumentů, archivace
- Komunikace se smluvními partnery a externími dodavateli
- Pochůzky a nákupy
Požadujeme:
- Ukončené středoškolské vzdělání
- Uživatelskou znalost MS Office
- Příjemné vystupování
- Pečlivost a pozitivní přístup
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr
- 5 týdnů dovolené
- Parking na soukromém parkovišti zdarma
- Kompletní zaškolení na pozici
- Velmi příjemný malý kolektiv
- Mobilní telefon i pro soukromé účely
- Plně hrazenou Multisport kartu