Key Account Manager
O pozici
Pracovní nabídka
Key Account Manager for Health & Medical for Czech market
Hledáme nového člena týmu na pozici Key Account Manager pro divizi Health & Medical pro český trh. Klíčovými zákazníky budou velké nemocnice, polikliniky, nemocniční lékárny a jiné definované skupiny zákazníků.
O pozici
Osoba na této pozici bude zodpovědná zejména za vedení, koordinaci a rozvoj obchodu v oblasti zdravotních prostředků pro léčbu chronických a akutních ran, inkontinence a kompresní terapie. Jejím cílem bude dosažení obchodních výsledků s klíčovými zákazníky a potenciálními klíčovými zákazníky. Reportovat bude National Sales Managerovi.
Bude mít na starosti region sestávající z krajů v rámci Čech (mimo Moravu).
Jaké budou Tvoje hlavní úkoly a odpovědnosti
- Vyhledání klíčových osob na příslušných odděleních, navázání a rozvoj spolupráce, poskytování kontinuální podpory a komunikace
- Analýza obchodních příležitostí a podmínek spojených se spoluprací s klíčovými zákazníky
- Samostatná příprava, tvorba a realizace byznys plánů pro klíčové zákazníky (obchodní podmínky, ceny, slevy, seznam aktivit, časové plány, projekt management, profitabilita a další)
- Proaktivní vykonávání obchodní strategie a taktiky v rámci svěřeného regionu a dosažení obchodních výsledků u klíčových zákazníků
- Vyjednávání s klíčovými zákazníky na základě předem stanovených obchodních strategií pro úspěšnou spolupráci
- Monitorování aktivit konkurence
- Efektivní komunikace a spolupráce v rámci prodejního týmu a dalších oddělení ESSITY i v mezinárodním měřítku
- Dosahování plánů prodeje prostřednictvím určených aktivit s cílem dosažení čtvrtletních a ročních cílů, reporting v CRM a pod.
Pokud splňuješ následující, jsi ideální kandidát/ka
- Máš silné vyjednávací schopnosti v komplexním obchodním prostředí (dosahování finančních i nefinančních cílů)
- Dokážeš vytvářet a udržovat efektivní vztahy se zákazníky, máš zkušenosti s tvorbou a implementací hodnotných obchodních nabídek
- Máš analytické, strategické myšlení a smysl pro obchod. Máš zkušenosti se spolupráci a efektivní komunikací v širším týmu (Marketing, Zákaznický servis, Prodejní tým atd.). Jsi organizovaný, dokážeš se soustředit na několik činnosti najednou a zároveň si určit prioritu
- Jsi zběhlý v základních finančních kalkulacích a termínech. Tvá dlouhodobá znalost R(x) a OTC prostředí, kontaktů je velkou výhodou.
- Znalost příslušných zákonů z oblasti úhrady zdravotnických prostředků, regulace reklamy a etických standardů je nutností
- Jsi flexibilní, iniciativní a máš ambici dosahovat výsledky
- Ovládáš nástroje MS Office – MS Excel - pokročilá znalost, znalost SAP/Analysis je výhodou
- Cestování v rámci Česka Ti nedělá problém, máš řidičský průkaz sk. B
- Český/slovenský jazyk ovládáš plynule a angličtinu ovládáš na úrovni B1
- Bydliště v rámci regionu.