Referent pro oblast správních agend

Jméno/Firma
Středočeský kraj
Pracoviště
Zborovská 81/11, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme dynamického a odpovědného referenta správních agend, který se připojí k našemu týmu!

Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?

Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů mají naši zaměstnanci možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Chceme, aby se stali skutečnými odborníky ve svém oboru. U nás můžete v úterý a čtvrtek končit ve 14:00 hod., v pátek ve 13:00 hod., takže budete mít čas na svůj osobní život...:-)

Náplň práce:

  • Komplexní zajištění přestupkové agendy v rámci oddělení přestupků Odboru správních agend a krajského živnostenského úřadu.
  • Přezkoumávání rozhodnutí a rozhodování o mimořádných opravných prostředcích.
  • Rozhodování o přestupcích v 1. stupni v působnosti oddělení.
  • Řešení stížností ve svěřených úsecích odborné činnosti.
  • Zajištění činnosti na úseku výkonu práva shromažďovacího v rozsahu působnosti krajského úřadu.


Požadujeme:

  • nejlépe VŠ, výjimečně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Praxi v oblasti rozhodování o přestupcích.
  • Znalost práce na PC (MS OFFICE) na uživatelské úrovni.
  • Profesionalitu, odpovědnost, samostatnost a spolehlivost.
  • Schopnost rychlé orientace v právních předpisech veřejné správy a jejich aplikace na danou problematiku.
  • Ochotu neustále se učit a hledat různá (alternativní) řešení.
  • Schopnost organizovat a plánovat práci.

Výhodou:

  • Znalost relevantních zákonů.
  • Zkouška odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích.

Nabízíme:

  • výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
  • pružnou pracovní dobu
  • dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
  • možnost dalšího vzdělávání
  • možnost práce z domova
  • rozvojové aktivity (mentoring)
  • zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, systém cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, půjčky a dary při řešení tíživých životních situací, možnost práce z domova po zapracování, možnost stravování v budově úřadu, možnost firemní školky, posilovna)

Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?

Platová třída: 11

1. základní tarif může být v rozpětí 26 680 Kč – 38 570 Kč (dle praxe a vzdělání)

2. osobní ohodnocení může být v rozpětí 0 – 38 570 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)

3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle vašeho výdělku)

Vzhledem k tomu, že se jedná o úřednickou pozici, je nezbytné se do výběrového řízení přihlásit (zaslat přihlášku, životopis, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, RT nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti). To vše do 4. 7. 2025.

Podrobné informace, jak se do výběrového řízení přihlásit naleznete na stránkách našeho úřadu: Webový portál Středočeského kraje (www.stredoceskykraj.cz), rubrika Kariéra.

Materiály do výběrového řízení lze zaslat i datovou schránkou keebyyf.

Další informace na tel.: 257 280 863

Těšíme se na Vaši ????