Referent pro oblast správních agend
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme dynamického a odpovědného referenta správních agend, který se připojí k našemu týmu!
Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?
Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů mají naši zaměstnanci možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Chceme, aby se stali skutečnými odborníky ve svém oboru. U nás můžete v úterý a čtvrtek končit ve 14:00 hod., v pátek ve 13:00 hod., takže budete mít čas na svůj osobní život...:-)
Náplň práce:
- Komplexní zajištění přestupkové agendy v rámci oddělení přestupků Odboru správních agend a krajského živnostenského úřadu.
- Přezkoumávání rozhodnutí a rozhodování o mimořádných opravných prostředcích.
- Rozhodování o přestupcích v 1. stupni v působnosti oddělení.
- Řešení stížností ve svěřených úsecích odborné činnosti.
- Zajištění činnosti na úseku výkonu práva shromažďovacího v rozsahu působnosti krajského úřadu.
Požadujeme:
- nejlépe VŠ, výjimečně středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxi v oblasti rozhodování o přestupcích.
- Znalost práce na PC (MS OFFICE) na uživatelské úrovni.
- Profesionalitu, odpovědnost, samostatnost a spolehlivost.
- Schopnost rychlé orientace v právních předpisech veřejné správy a jejich aplikace na danou problematiku.
- Ochotu neustále se učit a hledat různá (alternativní) řešení.
- Schopnost organizovat a plánovat práci.
Výhodou:
- Znalost relevantních zákonů.
- Zkouška odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích.
Nabízíme:
- výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
- pružnou pracovní dobu
- dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
- možnost dalšího vzdělávání
- možnost práce z domova
- rozvojové aktivity (mentoring)
- zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, systém cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, půjčky a dary při řešení tíživých životních situací, možnost práce z domova po zapracování, možnost stravování v budově úřadu, možnost firemní školky, posilovna)
Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?
Platová třída: 11
1. základní tarif může být v rozpětí 26 680 Kč – 38 570 Kč (dle praxe a vzdělání)
2. osobní ohodnocení může být v rozpětí 0 – 38 570 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)
3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle vašeho výdělku)
Vzhledem k tomu, že se jedná o úřednickou pozici, je nezbytné se do výběrového řízení přihlásit (zaslat přihlášku, životopis, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, RT nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti). To vše do 4. 7. 2025.
Podrobné informace, jak se do výběrového řízení přihlásit naleznete na stránkách našeho úřadu: Webový portál Středočeského kraje (www.stredoceskykraj.cz), rubrika Kariéra.
Materiály do výběrového řízení lze zaslat i datovou schránkou keebyyf.
Další informace na tel.: 257 280 863
Těšíme se na Vaši ????