Office manager

Jméno/Firma
PINYA s.r.o.
Pracoviště
Sedlákova 512/33, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme PINYA, brněnská firma, která už 12 let vyvíjí špičková softwarová řešení pro B2B trh. Implementujeme SharePointová řešení, Power BI, a také vyvíjíme personální systém Pinya HR, který dnes ulehčuje práci personalistům v téměř 200 firmách. Baví nás tvořit řešení, která usnadňují firemní procesy a šetří čas. Momentálně se pohybujeme na českém, slovenském i polském trhu. Rádi hranice posouváme a ty do toho můžeš jít s námi! ????
Hledáme někoho organizovaného, samostatného a spolehlivého, kdo bude našemu CEO Honzovi krýt záda. Pomůžeš s organizací schůzek, denní agendy a občas budeš i ten, kdo připomene, že kafe nepočká.
Nejde o klasický back office, budeš blízko k dění, blízko k rozhodování a blízko k lidem. Pokud tě baví, když dny nejsou stejné a máš rád/a věci pod kontrolou (ideálně i smysl pro humor), jsi náš člověk!


Co tě u nás čeká?

  • Budeš mít na starosti smlouvy, faktury i náš archiv
  • Postaráš se o personální agendu – docházku, narozeniny i pracovní výročí
  • Udržíš kancelář v chodu, od dobré kávy až po toner v tiskárně
  • Zvládneš komunikaci s dodavateli, úřady, kurýry i účetními
  • Zajistíš přehled o schůzkách i služebkách
  • Pomůžeš s náborem a onboardingem nových kolegů

Jak si tě představujeme?

  • Máš alespoň SŠ vzdělání nejlíp ekonomického směru
  • Neztratíš se v Excelu ani v kalendáři (MS Office je tvůj nástroj)
  • Umíš si poradit a dotahuješ věci do konce
  • Máš šestý smysl na organizační věci a pořádek
  • Anglicky se domluvíš, ale nemusíš mluvit jako rodilý speaker
  • Pokud máš předchozí zkušenost na podobné pozici (backoffice, asistent/ka, admin), tak u nás tě už nic nepřekvapí
  • A s naším HRkem Pinyí tě naučíme během jednoho dne ????

A co můžeš čekat od nás?

  • Přátelský kolektiv, který spolu často tráví i volný čas
  • Teambuildingy, grilovačky a další firemní akce, které jsou u nás na rozvrhu často
  • Mezi klasikou v občerstvení najdeš i pravidelné Fruitdays
  • Samozřejmostí je 5 týdnů dovolené a je jedno, jak dlouho u nás jsi
  • 3 dny sick days
  • Možnost home office
  • Příspěvek na školení
  • Flexibilní pracovní dobu, kde se na odchodu k lékaři prostě domluvíš
  • Najdeš u nás i Multisport kartu
  • Služební notebook a mobil jsou samozřejmostí


Pokud se v tom vidíš, pošli nám životopis a pár řádků o sobě.
LinkedIn potěší, ale není podmínkou. Těšíme se na tvoji odpověď!