Senior Manager - Office & Facility

Jméno/Firma
Accolade, s.r.o.
Pracoviště
Sokolovská 394/17, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme investiční společnost, která investuje do výstavby moderních industriálních parků, které jsou domovem pro světové značky z oblasti e-commerce, automotive a production ???? Skupina Accolade vytváří nové obzory nejen v oblasti Real Estate, ale také v udržitelnosti k životnímu prostředí. ???? Naše portfolio již zahrnuje moderní industriální parky v klíčových oblastech v České republice, Polsku, Německu, Nizozemí, na Slovensku a ve Španělsku. ????  

Aktuálně hledáme zkušeného Senior managera, který/á si vezme na starost office management a facility našich kanceláří a zároveň povede juniorní office tým v České republice.

Jaká bude tvoje role?

  • Vedení menšího týmu v České republice (Office Coordinators, Office Assistants, Fleet Specialist aj.) a spolupráce se zahraničními Office týmy v Polsku, Španělsku a Chorvatsku.
  • Strategické plánování a exekuce office & facility managementu v souladu s obchodními cíli a ESG politikou.
  • Dohled nad každodenním provozem kanceláří – recepce, údržba, bezpečnost, správa prostor, služby.
  • Řízení nájemních smluv a spolupráce s pronajímateli a právními týmy.
  • Optimalizace procesů a zavádění nových standardů napříč lokalitami.
  • Vedení projektů spojených s otevřením, rekonstrukcí či expanzí kanceláří.
  • Ve spolupráci s Fleet Specialistou správa vozového parku společnosti – nákupy, leasing, pojištění, pravidla užívání.
  • Spolupráce s HR při onboardingu nových zaměstnanců, organizaci eventů pro zaměstnance nebo správě benefitů a celkové péči o zaměstnance.
  • Zodpovědnost za rozpočty, kontrolu nákladů a dodržování bezpečnostních a legislativních norem.

Jaké zkušenosti a dovednosti bys měl/a mít?

  • Předchozí zkušenosti ze seniorní pozice v oblasti Office, Facility nebo Operations ve středně velké či velké společnosti.
  • Zkušenost s vedením a rozvojem juniorních kolegů.
  • Silné analytické a organizační schopnosti.
  • Proaktivní přístup, vysoká míra samostatnosti a orientace na hledání efektivních řešení.
  • Schopnost a chuť nastavovat a optimalizovat procesy v rámci Office týmu napříč lokalitami.
  • Plynulá znalost češtiny a angličtiny, skvělé komunikační dovednosti.
  • Řidičský průkaz a ochota výjimečně cestovat.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Budeš pracovat na zajímavých projektech, při kterých budeš v přímém kontaktu s byznysovými lidmi.
  • Získáš stabilní práci a zodpovědnost za svou agendu a díky dynamickému prostředí a silnému leadershipu se budeš moci posouvat a rozvíjet profesně i osobně dál. 
  • Nabízíme jazykové kurzy, školení na soft skills i hard skills nebo možnost účastnit se různých konferencí.
  • Pracovat budeš v příjemném kolektivu. Naše firemní kultura je přátelská a od prvního dne si všichni tykáme. V rámci roku pak pořádáme různé firemní akce a teambuildingy, abychom se navzájem lépe poznali.
  • K dispozici budeš mít také 25 dní dovolené, 2 sick days a možnost home office 1x v týdnu.
  • Pro práci dostaneš také laptop a mobilní telefon s vybraným tarifem.
  • Aby sis mohl/a dojít během dne na oběd, poskytujeme také stravenkovou kartu v hodnotě 120 Kč za každý odpracovaný den.
  • Pokud by ses v rámci pracovního dne chtěl/a odreagovat, dochází k nám masér, nebo si můžeš s kolegy zahrát ping pong nebo stolní fotbal.
  • Pro sportovce pak máme i Multisport kartu.