KOORDINÁTOR PRO VZTAH MĚSTSKÉHO ÚŘADU A PEČUJÍCÍCH OSOB
O pozici
Požadujeme:
minimální vzdělání: SŠ (maturita);
dobrá uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office);
organizační a komunikační schopnosti;
výborná znalost českého jazyka slovem i písmem;
samostatnost i schopnost pracovat v týmu;
komunikativnost, nekonfliktnost, spolehlivost;
u sociálního pracovníka je třeba doložit: VOŠ nebo VŠ vzdělání pro výkon činnosti sociálního pracovníka dle § 110, odst. 4 - Zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb.
- úvazek 0,5 (20 hodin týdně);
Náplň práce:
koordinuje a organizačně zajišťuje aktivity projektu za účelem dosažení výstupů projektu;
aktivně přenáší téma podpory pečujících do agendy komunitního plánování a spolupráce obcí i poskytovatelů;
iniciuje, sjednává, řídí, organizuje, eviduje a vyhodnocuje:
a) síťování a spolupráci aktérů péče;
b) zapojení jednotlivých obcí a poskytovatelů sociálních služeb do projektu a jejich spolupráci v rámci projektu (v úzké spolupráci s oběma dalšími koordinátory);
c) informačně-propagační tok směrem k neformálním pečujícím;
metodicky podporuje, zpracovává a diseminuje metodické informace v oblasti vyhledávání a zapojování pečujících osob;
iniciuje, organizuje, observuje a vyhodnocuje aktivity case managementu v případě nutnosti podpory pečujících osob, která svou komplexitou nebo specifičností vyžaduje case management této podpory.
Přihlášku s označením konkrétní pozice, o kterou máte zájem, se strukturovaným životopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání pošlete do pátku 6. června 2025 na e-mailovou adresu reditel@knihovna.turnov.cz nebo doručte osobně v zalepené obálce do knihovny či poštou na adresu: Městská knihovna Antonína Marka Turnov, příspěvková organizace, Jeronýmova 517, 511 01 Turnov. V případě dotazů volejte: 605123140.