Specialista Backoffice

Jméno/Firma
ARTOS CZ, spol. s r.o.
Pracoviště
Mohelnice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

O nás:

Ve společnosti ARTOS jsou pekárenské technologie více než jen stroje. Naší filozofií je férové jednání, dlouhodobé vztahy a maximální podpora. Neprodáváme pouze produkt – nabízíme jistotu provozu, která vychází z našeho přístupu a pomáhá našim zákazníkům růst.


Stejně tak jsou pro nás důležití naši zaměstnanci, kteří jsou klíčovým pilířem našeho úspěchu. Naše jedinečná firemní kultura je založena na svobodě a zodpovědnosti.

Podporujeme otevřenou komunikaci, vzájemný respekt, podporu a osobní i profesní růst. Záleží nám na tom, aby každý zaměstnanec byl sám sebou a cítil svoji hodnotu pro společnost. 
 
Koho hledáme:
Backoffice u nás není jen podpora – je to klíčový článek, který drží obchod, výrobu i dodavatele a zákazníky pohromadě.
Hledáme člověka, který má rád pořádek – nejen v dokumentech, ale i v komunikaci a procesech.
Někoho, kdo si všímá detailů, ale zároveň neztrácí přehled o celku.

Pokud jste člověk, který umí věci dotahovat do konce a nebojíte se komunikovat s dodavatelem, zákazníky a kolegy, pak čtěte dále…

Co pozice obnáší:

  • Administrativní podpora obchodníkům: Připravíte kompletní podklady k zakázce před jejím předáním do výroby, zadáte ji do systému a postaráte se o její průběžnou správu, aby vše probíhalo hladce a bez chyb.
  • Samostatná příprava nabídek dle zadání obchodního zástupce a zpracování jednoduchých poptávek z webu.
  • Aktualizace obchodních kontaktů a správa ceníků v systému.
  • Aktualizace a tvorba nabídkových listů našich produktů.
  • Komunikace s dodavateli (objednávky, faktury, dodací doby).
  • Zajištění podpisu smluv.
  • Obvolávání studených kontaktů a monitoring aktuální situace na trhu.
  • Úzká spolupráce s projektovým manažerem, výrobou a účetním oddělením.

Co by vám nemělo chybět a jaký jste:

  • Zkušenost na obdobné pozice: Máte praxi v administrativní nebo technicko-obchodní roli; jste týmový hráč, ale zvládáte pracovat samostatně.
  • Výborné komunikační dovednosti: Českou gramatiku máte v malíčku. Umíte jasně, srozumitelně a strukturovaně psát e-maily, tvořit dokumenty a nebojíte se ani zvednout telefon a vykomunikovat, co je potřeba.
  • Technické myšlení: nebojíte se tabulek, rozměrů, výkresů, či jiných specifikací. Tyhle pojmy vás při přípravě dokumentů nerozhodí a víte, kam se podívat.
  • Základní orientace v obchodních dokumentech: Nabídky, objednávky, smlouvy – víte, co kde hledat a co musí sedět.
  • Angličtina na komunikativní úrovni: Využijete ji pro komunikaci s dodavateli. Čím vyšší úroveň, tím snazší práce pro vás.
  • Znalost práce v interních systémech (např. CRM, ERP): Nemusíte znát konkrétní systém, který používáme, ale orientace v obdobných nástrojích je rozhodně výhodou.
  • Pokročilá znalost práce s počítačem: Excel, Word, e-maily, sdílené disky – nemělo by vás nic z toho zaskočit. Umíte si v tom udělat pořádek a efektivně s tím pracovat.
  • Chcete se učit nové věci: Nemusíte být technik, ale pokud se dokážete zorientovat v tom, co která technologie dělá a jak spolu věci souvisí, bude se vám práce dělat snáz. Víte, že neustálý rozvoj a učení je klíčem k úspěchu.
  • Základní vlastnosti, které definují tuto pozici: spolehlivost, preciznost, organizovanost, férovost – pokud jste to Vy, rychle se nám ozvěte.

Co vám nabídneme:

  • Jedinečnou firemní kulturu: Věříme v otevřenou komunikaci, svobodu a zodpovědnost. U nás můžete být sami sebou a cítit se v práci dobře.
  • Práci v menším, ale kvalitním týmu: Záleží nám na tom, kdo tvoří naši firemní kulturu. Tým, který stavíme, je založen na hodnotách, jako jsou otevřenost, férovost a neustálá snaha o osobní a profesní růst.
  • Podporu a férové jednání: Zakládáme si na dlouhodobých vztazích a vzájemné podpoře, jak uvnitř firmy, tak i s našimi zákazníky.
  • Zajímavé výzvy, které zvládáme společně: Ať už jde o optimalizaci procesů nebo řešení nečekaných situací, vždy se můžeme spolehnout na vzájemnou podporu a spolupráci při hledání nejlepších řešení.
  • Férová odměna a další bonusy: Naše odměny odpovídají aktuálním trendům na trhu a zároveň odrážejí vaši odbornost a přínos pro firmu. Kromě základní mzdy nabízíme bonusy a benefity, které jsou nastavené podle toho, co pro vás má skutečnou hodnotu.
  • Dovolenou 25 dnů

Pokud vás naše hodnoty oslovily a chcete být součástí týmu, který mění pekárenský svět, neváhejte přidat se k nám.

Pojďte s námi tvořit prostředí, ve kterém budete chodit do práce rádi a budete mít prostor pro osobní i profesní růst.


Těšíme se na vaši reakci!


Pozn.: Inzerát je formulován v jednotné osobě pro zajištění plynulosti textu, nicméně nábor je otevřen všem uchazečům bez ohledu na pohlaví.